Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 11:31Vilket var det nu? Tjejöverskott eller inte tjejöverskott? Du säger emot dig själv Björn... 🙂
Vilket var det nu? Tjejöverskott eller inte tjejöverskott? Du säger emot dig själv Björn... 🙂
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 11:36gör jag väl inte... gör du ekvaktionen.
(X antal killar presenterat sig) - (X antal tjejer som presenterat sig) = ICKE tjejöverskott.
jämfört med
(X antal killar presenterat sig + X antal killar som inte presenterat sig men som tjyvläser) - (X antal t
gör jag väl inte... gör du ekvaktionen.
(X antal killar presenterat sig) - (X antal tjejer som presenterat sig) = ICKE tjejöverskott.
jämfört med
(X antal killar presenterat sig + X antal killar som inte presenterat sig men som tjyvläser) - (X antal t
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 11:36haha! Jag tror Björn är lite förvirrad idag. 😉
haha! Jag tror Björn är lite förvirrad idag. 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 11:37Jaså?
Jaså?
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 11:42Okej Björn - om vi nu säger (för argumentets skull) att jag köper din ekvation (vilket jag mycket väl kan göra, absolut). Då borde ditt inlägg börjat med att du TRODDE att det var tjejöverskott, men att det ändå är FÅ tjejer som faktiskt skriver. Men du s
Okej Björn - om vi nu säger (för argumentets skull) att jag köper din ekvation (vilket jag mycket väl kan göra, absolut). Då borde ditt inlägg börjat med att du TRODDE att det var tjejöverskott, men att det ändå är FÅ tjejer som faktiskt skriver. Men du s
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 11:46*Hoppar undan för Jessies murbräcka* 🙂
Haha jag är nöjd med hur jag skrev 🙂
*Hoppar undan för Jessies murbräcka* 🙂
Haha jag är nöjd med hur jag skrev 🙂
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 11:48Peter: Klart det var! Funbeats singelforum är nog en av de allra bästa idéerna nånsin faktiskt. På alla andra siter hittar man ju bara slashasar och stolpskott. *konstaterar kallt för femtielftemiljonte gången*
Björn: Då får du vara det, såklart. Jag gil
Peter: Klart det var! Funbeats singelforum är nog en av de allra bästa idéerna nånsin faktiskt. På alla andra siter hittar man ju bara slashasar och stolpskott. *konstaterar kallt för femtielftemiljonte gången*
Björn: Då får du vara det, såklart. Jag gil
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 11:51I grundinlägget finns ju ekvaktionen den är ju bara osynlig. (H:)
Skall du cykla idag ändå Jessie?
I grundinlägget finns ju ekvaktionen den är ju bara osynlig. (H:)
Skall du cykla idag ändå Jessie?
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 11:52Björn: Den är bara helt oupptäckbar menar du väl? 😉
Ja, jag lär ju cykla. Hoppas lite på uppehåll först bara? Eller är det lönlöst?
*velar.NU*
Björn: Den är bara helt oupptäckbar menar du väl? 😉
Ja, jag lär ju cykla. Hoppas lite på uppehåll först bara? Eller är det lönlöst?
*velar.NU*
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 11:54Ja det verkar hopplöst.... jag funderar på att strunta i att springa idag och bara köra lite hemmagym 🙂
Ja det verkar hopplöst.... jag funderar på att strunta i att springa idag och bara köra lite hemmagym 🙂