Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 16:46Här göms ingenting... jag har minsann städat och handlat mat. Kan ju inte spendera hela söndagen framför datorn.
Fläskfilé låter jättegott, men jag måste nog skjuta upp det heta grillandet. Det vankas jobb för mig ikväll.
Här göms ingenting... jag har minsann städat och handlat mat. Kan ju inte spendera hela söndagen framför datorn.
Fläskfilé låter jättegott, men jag måste nog skjuta upp det heta grillandet. Det vankas jobb för mig ikväll.
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 16:47Jessie, bäst att köpa hem kaffe för säkerhets skull! 😉
Antingen skrämde du bort honom eller så är han på väg.
Jessie, bäst att köpa hem kaffe för säkerhets skull! 😉
Antingen skrämde du bort honom eller så är han på väg.
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 16:49Peter: DU såklart! Som gömmer dig bakom ditt jobb. 😉
Peter: DU såklart! Som gömmer dig bakom ditt jobb. 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 16:50Jessie (t+)
Jessie (t+)
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 17:00Det är då f*n vad ni babblar på här när man är frånvarande i ett par timmar. Hänger ju inte med (#)
Det är då f*n vad ni babblar på här när man är frånvarande i ett par timmar. Hänger ju inte med (#)
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 17:31Ja jag säger då det. Här loggar man ut för ett par timmar (har ju, tro det eller ej, ett liv utanför FB också;)) och så kommer ordväxlingarna igång så till den milda grad att man tror att ni vore gifta hela bunten! *lyssnar efter bröllopsklockor* Riktigt
Ja jag säger då det. Här loggar man ut för ett par timmar (har ju, tro det eller ej, ett liv utanför FB också;)) och så kommer ordväxlingarna igång så till den milda grad att man tror att ni vore gifta hela bunten! *lyssnar efter bröllopsklockor* Riktigt
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 18:20Hej hej!
Får väl presentera mig själv här då. Rätt nybliven funbeat-medlem (min syster lurade hit mig). Nyss fyllda 25. Gillar badminton, skidåkning, alpint först och främst, men säger numera aldrig nej till längdåkning när tillfälle ges. Har precis fått
Hej hej!
Får väl presentera mig själv här då. Rätt nybliven funbeat-medlem (min syster lurade hit mig). Nyss fyllda 25. Gillar badminton, skidåkning, alpint först och främst, men säger numera aldrig nej till längdåkning när tillfälle ges. Har precis fått
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 18:22Jess,
kollegan är numera sambo har tvåbarnsfar så det funkade för honom, själv har jag mest fått ...eehmm... träna (hepp!) på att skaffa barn med hjälp av hans tips
(H)
Jess,
kollegan är numera sambo har tvåbarnsfar så det funkade för honom, själv har jag mest fått ...eehmm... träna (hepp!) på att skaffa barn med hjälp av hans tips
(H)
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 18:23Två grabbs i närheten! Välkomna Peter o Johan!
(Men jag vill ju ha en cuklist.)
Två grabbs i närheten! Välkomna Peter o Johan!
(Men jag vill ju ha en cuklist.)
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 18:26Maria: Så du vill ha en man som behöver hjälpmedel för att komma
..fram?
Maria: Så du vill ha en man som behöver hjälpmedel för att komma
..fram?