Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 18:39Johan: Vi var inte med i fredags.. däremot sjöng vi på promoveringshögtid igår. Två konserter inbokade nästa helg också.. hektiskt nu 🙂
Johan: Vi var inte med i fredags.. däremot sjöng vi på promoveringshögtid igår. Två konserter inbokade nästa helg också.. hektiskt nu 🙂
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 18:40Linda: Ja, cykling verkar farligt. Å andra sidan verkar ju inte att inte cykla fungera för mig heller... 🙁
Linda: Ja, cykling verkar farligt. Å andra sidan verkar ju inte att inte cykla fungera för mig heller... 🙁
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 18:44Nej hur man än vänder sig har man rumpan bak... Avhåller mig dock från cyklandet, det är ju livsfarligt. Hästar och utförsåkning däremot är absolut ofarligt 😉
Nej hur man än vänder sig har man rumpan bak... Avhåller mig dock från cyklandet, det är ju livsfarligt. Hästar och utförsåkning däremot är absolut ofarligt 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 18:47Johan: Vill du ligga så är inte cykling bra... inte löpning heller... eller nåt annat som tar mycket tid. Börja med Crossfit... då tar passen bara en kvart. Mer tid över till att jaga fruntimmer (t+)
Eller så gör du som cyklisterna och skaffar nån sorts
Johan: Vill du ligga så är inte cykling bra... inte löpning heller... eller nåt annat som tar mycket tid. Börja med Crossfit... då tar passen bara en kvart. Mer tid över till att jaga fruntimmer (t+)
Eller så gör du som cyklisterna och skaffar nån sorts
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 18:52Å vars är alla cuklist-killar nu då? Ni måste ju försvara er mot dessa påhopp!!!
Å vars är alla cuklist-killar nu då? Ni måste ju försvara er mot dessa påhopp!!!
Quote from Åsa Tysklind on 23 May 2010, 18:54Du vet var vi finns....(H)
Du vet var vi finns....(H)
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 19:00Försvara er killar!!! och kan någon försvara mig som cyklist?? trots mitt gnäll i andra tråden över backarna så ÄLSKAR jag fortfarande min cykel (L)
Försvara er killar!!! och kan någon försvara mig som cyklist?? trots mitt gnäll i andra tråden över backarna så ÄLSKAR jag fortfarande min cykel (L)
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 19:01Det var fler klättrare här också, men de fann likasinnade/varann och drog vidare...
Peter är bara avundsjuk ju, inget att hänga upp sig på Jo... 😉
Det var fler klättrare här också, men de fann likasinnade/varann och drog vidare...
Peter är bara avundsjuk ju, inget att hänga upp sig på Jo... 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 19:01Ja, min Älskling är mitt lilla (L)! *kärlek*
(H:)
Ja, min Älskling är mitt lilla (L)! *kärlek*
(H:)
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 19:04Tar träningen bara en kvart räknas det ju inte ens som uppvärmning ju. Knappt värt att stiga upp för ens..
Tar träningen bara en kvart räknas det ju inte ens som uppvärmning ju. Knappt värt att stiga upp för ens..