Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Peter: Hoppsan då. Läste LiHkören istället för Chorus Lin. 🙁 Men Chorus lin är säkert trevliga också, var bara ett tag sedan jag hörde dem. Ni ska inte sjunga på examenshögtiden nästa helg?

Linda: Ja, utförs är fint det! 🙂 Hästar? Tja, om det är i

Givetvis pratar jag om cykeln. Han heter Älsklingen. Sen har jag en som heter Fraktpråmen oxå.

Magnus: Testa först, hacka sen 🙂

Här är ett bra exempel på ett kort med tufft pass: http://www.youtube.com/watch?v=xJ27XzR3HJc

Linda: Tack! Jag kan behöva någon som håller på mig!
*viskar väldigt tyst så att Peter inte hör* Jo, han verkar jo onekligen ha viss potential...

Nina: Jag tror man kan vara singel utan att vara cyklist, men jag undrar om man kan vara cyklist utan att va

Maria, du kan väl dänga din "hybrid" i skallen på dom. Det är väl enda den duger till. Vi andra kan cykla i cirklar så länge och plinga med plingelingan som Alexander kycklig!

Tränar inte med redskap/inne. Ser inte nyttan med att vara inne när man kan vara ute i naturen och må bättre.

Magnus: Där håller jag med dig... skönare att vara ute, men variation förnöjer, och allt går inte att göra ute tyvärr. Jag menar verkligen inte att förespråka gymträning... tycker överlag att det är ett rätt trist fenomen, men jag tycker att en olympisk s

Johan: Sorry, inga islandshästar här. Gamla hederliga ridskolehästar duger gott åt mig.

Jessie: *fortsätter viska* Varsågod, hoppas inte Peter hörde. Killar kan ju bli så malliga av komplimanger 😉

Linda: Vet inte om hästar är så mycket för mig, men jag har ju å andra sidan inte testat. Vi kan enas om att skidåkning är bra saker iaf?

Nää, om man kanske skulle ta sig ut och springa idag iaf? Regnade nyss här, men nu ser det rätt klart ut.

Bruse: Ibland är du så j**la tyken så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag väljer att brista ut i ett stort gapflapp.