Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 18:27Jag måste annars säga att jag tycker cyklisterna verkar vara överrepresenterade här...? Är det så att man blir singel av att vara cyklist, elller börjar man cykla om man blir singel? 🙂
Jag måste annars säga att jag tycker cyklisterna verkar vara överrepresenterade här...? Är det så att man blir singel av att vara cyklist, elller börjar man cykla om man blir singel? 🙂
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 18:29Maria: Sorry, inte jättehaj på cykling. Skyller på att jag lärde mig cykla så pinsamt sent.
Jessie: Tydliga plakat är bra saker. Fortsätt med sådana. Du kanske kan övertyga tjejerna i Norrköping/Linköping om att tydliga plakat är bra? Vissa här verkar in
Maria: Sorry, inte jättehaj på cykling. Skyller på att jag lärde mig cykla så pinsamt sent.
Jessie: Tydliga plakat är bra saker. Fortsätt med sådana. Du kanske kan övertyga tjejerna i Norrköping/Linköping om att tydliga plakat är bra? Vissa här verkar in
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 18:29Johan: Chorus Lin... B1. Du?
Johan: Chorus Lin... B1. Du?
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 18:31Nina: (typiskt ingenjörssvar här då) Den kausaliteten är inte helt klar nä. Men är du säker på att det ens råder någon korrelation? Jag cyklar inte mycket och har varit singel läääääääääänge. Så jag gissar förstås på att man blir singel av att vara cyklis
Nina: (typiskt ingenjörssvar här då) Den kausaliteten är inte helt klar nä. Men är du säker på att det ens råder någon korrelation? Jag cyklar inte mycket och har varit singel läääääääääänge. Så jag gissar förstås på att man blir singel av att vara cyklis
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 18:32Peter: haha 😀
Cuklister är sexigare helt enkelt. Mer äventyrliga. Man kan hitta på kul saker med dem. O så är de i allmänhet lite nördiga också, vilket är det allra bästa! (t+) *me like*
Peter: haha 😀
Cuklister är sexigare helt enkelt. Mer äventyrliga. Man kan hitta på kul saker med dem. O så är de i allmänhet lite nördiga också, vilket är det allra bästa! (t+) *me like*
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 18:33Måste ju veta om jag också måste skaffa mig en cykel eller kanske helst borde låta bli... 😉
Måste ju veta om jag också måste skaffa mig en cykel eller kanske helst borde låta bli... 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 18:34Peter: Aha! Kul! Jag anade nästan att det var någon av LiU-körerna. Jag var ju och såg LiHkören och Linnéa i fredags på konserten. Ni var asbra! Gillade speciellt Isländska låten, den ungerska och ett par till. Tupplåten tex. Båda körerna var bra iaf! Jag
Peter: Aha! Kul! Jag anade nästan att det var någon av LiU-körerna. Jag var ju och såg LiHkören och Linnéa i fredags på konserten. Ni var asbra! Gillade speciellt Isländska låten, den ungerska och ett par till. Tupplåten tex. Båda körerna var bra iaf! Jag
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 18:37Maria och Nina: Tja, jag kan vara jättenördig ibland, men är som sagt inte cyklist. Velar också om cykling vore något att satsa på. Klart nej där än så länge.
Maria och Nina: Tja, jag kan vara jättenördig ibland, men är som sagt inte cyklist. Velar också om cykling vore något att satsa på. Klart nej där än så länge.
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 18:38Ok.. om vi skriver önskelistor så vill jag ha.. ehm.. en ortoped med erfarenhet inom massageterapi, och som tränar yoga och någon sorts fighting (helst nån sort utan pyjamas/morgonrock) (t+)
Ok.. om vi skriver önskelistor så vill jag ha.. ehm.. en ortoped med erfarenhet inom massageterapi, och som tränar yoga och någon sorts fighting (helst nån sort utan pyjamas/morgonrock) (t+)
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 18:38Johan: Välkommen! Visste väl att det fanns en anledning till att jag håller mig borta från cyklarna. Vill inte vara singel 😉
Johan: Välkommen! Visste väl att det fanns en anledning till att jag håller mig borta från cyklarna. Vill inte vara singel 😉