Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Jag måste annars säga att jag tycker cyklisterna verkar vara överrepresenterade här...? Är det så att man blir singel av att vara cyklist, elller börjar man cykla om man blir singel? 🙂

Maria: Sorry, inte jättehaj på cykling. Skyller på att jag lärde mig cykla så pinsamt sent.

Jessie: Tydliga plakat är bra saker. Fortsätt med sådana. Du kanske kan övertyga tjejerna i Norrköping/Linköping om att tydliga plakat är bra? Vissa här verkar in

Johan: Chorus Lin... B1. Du?

Nina: (typiskt ingenjörssvar här då) Den kausaliteten är inte helt klar nä. Men är du säker på att det ens råder någon korrelation? Jag cyklar inte mycket och har varit singel läääääääääänge. Så jag gissar förstås på att man blir singel av att vara cyklis

Peter: haha 😀

Cuklister är sexigare helt enkelt. Mer äventyrliga. Man kan hitta på kul saker med dem. O så är de i allmänhet lite nördiga också, vilket är det allra bästa! (t+) *me like*

Måste ju veta om jag också måste skaffa mig en cykel eller kanske helst borde låta bli... 😉

Peter: Aha! Kul! Jag anade nästan att det var någon av LiU-körerna. Jag var ju och såg LiHkören och Linnéa i fredags på konserten. Ni var asbra! Gillade speciellt Isländska låten, den ungerska och ett par till. Tupplåten tex. Båda körerna var bra iaf! Jag

Maria och Nina: Tja, jag kan vara jättenördig ibland, men är som sagt inte cyklist. Velar också om cykling vore något att satsa på. Klart nej där än så länge.

Ok.. om vi skriver önskelistor så vill jag ha.. ehm.. en ortoped med erfarenhet inom massageterapi, och som tränar yoga och någon sorts fighting (helst nån sort utan pyjamas/morgonrock) (t+)

Johan: Välkommen! Visste väl att det fanns en anledning till att jag håller mig borta från cyklarna. Vill inte vara singel 😉