Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 20:14Maria: Är du göteborgare som förirrat dig hit till slättlandet?
Maria: Är du göteborgare som förirrat dig hit till slättlandet?
Quote from Rasmus Olsson on 23 May 2010, 20:20Men söta rara Maria. Har kvinna nåt kvinna kallar hybrid, så förstår jag att kvinna får hybris. 😉
Men söta rara Maria. Har kvinna nåt kvinna kallar hybrid, så förstår jag att kvinna får hybris. 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 22:20"Börjar man cykla när man blir singel, eller blir man singel när man börjar cykla"..?
En fritidssysselsättning som ger ont i underlivet borde vara ganska kontraproduktiv om man syftar till att osingla sig eller ha lite tätare umgänge med det motsatta köne
"Börjar man cykla när man blir singel, eller blir man singel när man börjar cykla"..?
En fritidssysselsättning som ger ont i underlivet borde vara ganska kontraproduktiv om man syftar till att osingla sig eller ha lite tätare umgänge med det motsatta köne
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 22:45Örjan: Psst, jag cyklar inte annat än som transport;)
Örjan: Psst, jag cyklar inte annat än som transport;)
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 22:51Helena: Du låter som en sympatisk typ 😉
Helena: Du låter som en sympatisk typ 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 23:43Bruse: Du behöver ett rejält knull. F*n vad odräglig du har varit idag, både här och i andra trådar. Hur många dagar är det kvar innan det blir folk av dig???
Peter: Halva min genpool kommer från de trakterna...
Bruse: Du behöver ett rejält knull. F*n vad odräglig du har varit idag, både här och i andra trådar. Hur många dagar är det kvar innan det blir folk av dig???
Peter: Halva min genpool kommer från de trakterna...
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 23:44Maria: Vem behöver inte det (H)
Maria: Vem behöver inte det (H)
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 23:46Ninja: Dubbelpost..
Ninja: Dubbelpost..
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 23:49Hej och hå. Nu har jag en profilbild uppladdad också.
Hej och hå. Nu har jag en profilbild uppladdad också.
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 23:51*tycker Johan ser sympatisk ut* 🙂
(funkar det där med rödhårig och temperament för män med förresten? det blev jag lite nyfiken på nu...)
*tycker Johan ser sympatisk ut* 🙂
(funkar det där med rödhårig och temperament för män med förresten? det blev jag lite nyfiken på nu...)