Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Hej Maria & tack för välkomnandet!

Björn: För min del får du gärna vara spiddekauga. Dels för att jag inte vill äta dig, men också för att jag hoppas även kvinnorna i forumet föredrar rabarberpaj framför den hemska skånska marängen. 😀 😀

Välkommen Martin!

Nina, du kan inte skriva mognare män om kladdkaka,
helst plötsligt känner jag mig som en gammal silverräv
🙁

För att övertala dig att ändra dig så bjuder jag här på en "rodna-gubbe"
efter som du inte verkar ha något trevligt smiley-bi

Tack alla för välkomnandet! Och ja, jag är inte alltid så snabb att svara...

Björn, du som är så söt måste ju vara sockervadd. Men jag tvivlar på att du är ung nog. 😉 Jag vet inte hur gammal du är riktigt.
Vad är spättekaka? Har aldrig smakat men förstått att det ska vara en skånsk variant på norrmännens kransekake? Kransekake ä

Hans, med mognare menade jag faktiskt män i min ålder och eftersom jag fortfarande är 20+ så är det ju inte gammalt. 😉 Det var absolut inte min mening att få dig att känna dig gammal.

Nina, du lite fjantig nu tycker jag som inte törs säga hur gammal du e.
😉

ingen fara angående åldern jag är ju samtidigt så omogen att jag känner mig som en tonåring titt som tätt
🙂

Pinglan: Jepp jag är kanske inte ung nog för att bli kallad sockervadd... eller vad vet jag vet inte gränsdragningen... men 30 är jag för tillfället iallafall 🙂 Mums-mums duger åt mig.

FAKEEDIT: Skrev i rätt tråd nu.

Björn: Jag följer dig blint. Så om du skriver i fel tråd så gör jag det oxå. Haha! Är du säker på att vi är rätt nu? 😉

Svårt med åldersgräns för sockervadd. Originalsockervaddspojken är nog 24 tror jag. Han är så söt att jag inte ens kunde sköta mitt

Hans, jag har berättat hur gammal jag är flera gånger. Jag är tjufemton. (V) Fyller tjusexton i andra änden av den här månaden.

BTW, I lööööv prinsesstårta. 😉

Jag tror Björn är mera jordgubbar och mjölk jag.. inget man bakar i ugnen, inget sockrigt larv, bara svensk sommar i en tallrik?
Fast oj, nu lät det där ju jättesmörigt så för nytillkomna "tittare" vill jag bara säga att det INTE är jag och Björn, FAST ha