Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 21:39Haha 🙂 Du smälter redan in fint... är som du alltid varit här.
Haha 🙂 Du smälter redan in fint... är som du alltid varit här.
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 21:50hehe välkommen.
hehe välkommen.
Quote from ellen olsson on 1 June 2010, 21:55Välkommen!
Välkommen!
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 21:57Hej Martin! Jag gillar dig redan! 😉
Hej Martin! Jag gillar dig redan! 😉
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 21:58Snuskis: Bara för att det är kladdkaka,? 😀
Snuskis: Bara för att det är kladdkaka,? 😀
Quote from Lydia Stoyanova on 1 June 2010, 22:28Tack för välkomnanden! Å låt mig direkt klargöra att jag gillar dig osså Nina. Samt alla ni andra härliga själar å. 🙂
Jag har lurkat här ett tag & läst en del, även om jag får erkänna att trafikvolymen är lite väl hög för att jag ska ta mig igenom allt
Tack för välkomnanden! Å låt mig direkt klargöra att jag gillar dig osså Nina. Samt alla ni andra härliga själar å. 🙂
Jag har lurkat här ett tag & läst en del, även om jag får erkänna att trafikvolymen är lite väl hög för att jag ska ta mig igenom allt
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 22:30Jag skulle just skriva att man inte är kladdkaka vid 32 års ålder. Rabarberpaj it is! Haha!
Martin, jag nämnde häromdagen att unga, söta pojkar är sockervadd. Det ena ledde till det andra och nu är mognare män kladdkaka. 😉
Jag skulle just skriva att man inte är kladdkaka vid 32 års ålder. Rabarberpaj it is! Haha!
Martin, jag nämnde häromdagen att unga, söta pojkar är sockervadd. Det ena ledde till det andra och nu är mognare män kladdkaka. 😉
Quote from Lydia Stoyanova on 1 June 2010, 22:36Javisst! Rabarberpaj är jag! Välkommen att äta! 😉
Javisst! Rabarberpaj är jag! Välkommen att äta! 😉
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 22:39Är jag sockevadd eller kladdkaka eller rabarberpaj?? Eller är jag något så oätligt som spättekaka kanske... jag vill gärna vara spättekaka.. går det fin för er om jag tar avsteg från normerna?
Är jag sockevadd eller kladdkaka eller rabarberpaj?? Eller är jag något så oätligt som spättekaka kanske... jag vill gärna vara spättekaka.. går det fin för er om jag tar avsteg från normerna?
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 22:40Hej o välkommen Martin!
Hej o välkommen Martin!