Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Jag sitter på jobbet och ska försöka höra hur folk stavar sitt namn hela dagarna och det är inte så självklart som de på andra sidan luren tror hela tiden. Är väl samma här som i en del andra ämnen vi diskuterat... tydlighet och kommunikation 🙂

citat Sara; Ja verkligen idioter Bruse. Precis som dom som skriver Cecilia när Sesilia presenterar sig.

😀

Aha 4 nya personer sen jag sist var här var av 3 ät tjejer. NU börjar det lika något!

ja, nu får det vara nog! Folk är idioter, valhänta, puckon och trögfattade när de inte klarar av att använda öronen. De sitter där väl till annat än att hindra kepsen från att kana ner.
Bruse, hur svårt ska det va!?

vän av ordning
arg skattebetalare
rätt

Välkomna alla nya!

Känner att det är dags att jag presenterar mig. Jag har tjuvläst ett bra tag allt ni skriver.

Jag är 43 år och bor i Stockholm. Gillar att cykla racer mest av allt men åker skidor på vintern. Jag cyklade innan jag blev singel kan jag berätta. Med tanke p

Gunilla: Välkommen! Det är bara tränga ner häcken i soffan och känna sig som hemma. 🙂

Jag slösurfar lite och har för sakens skull eurovision-skräpet skrålande på tv i bakgrunden, än är jag inte så imponerad..

Hej Gunilla! 😀

Sicken tur att du tjuvläst. Då har du järnkoll på alla här redan. 😉

Hej Gunilla! Hoppas diskbråcket är bättre, jag vet vad ett sånt innebär... 🙁

Välkommen Gunilla!!