Quote from Rasmus Olsson on 30 May 2010, 06:34Åh, en Fredrikshofvare till! Välkommen.
Åh, en Fredrikshofvare till! Välkommen.
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 10:20Hej o välkommen till galenskaperna Gunilla!
PS. Akta dig för Bruse! 😉
Hej o välkommen till galenskaperna Gunilla!
PS. Akta dig för Bruse! 😉
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 11:36Välkommen Gunilla 🙂
PS: Någon som har sett Bruce?
Välkommen Gunilla 🙂
PS: Någon som har sett Bruce?
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 13:04Haha jag skrattar i hjäl mej här inne åt diskussionen om Bruse!!! Det var de roligaste jag hört på länge!!!
Jag heter Janeros i efternamn, vilket uttalas precis som de låter. Jan-e-ros. Men har fåt heta alla från janerose, engelskt uttalt, till schanero
Haha jag skrattar i hjäl mej här inne åt diskussionen om Bruse!!! Det var de roligaste jag hört på länge!!!
Jag heter Janeros i efternamn, vilket uttalas precis som de låter. Jan-e-ros. Men har fåt heta alla från janerose, engelskt uttalt, till schanero
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 13:20Kan vi inte bara säga Brus som en kompromiss?
Kan vi inte bara säga Brus som en kompromiss?
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 13:24Aha, cyklista på sommaren och skidåkerska på vintern (t+).
Hej och hjärtligt välkommen Gunilla (L)!
Aha, cyklista på sommaren och skidåkerska på vintern (t+).
Hej och hjärtligt välkommen Gunilla (L)!
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 13:53Brus. Brus. Det låter rätt fint. Hade vart roligt om man hette Tablett i efternamn.
(Sorry, kunde inte låta bli:-) )
Brus. Brus. Det låter rätt fint. Hade vart roligt om man hette Tablett i efternamn.
(Sorry, kunde inte låta bli:-) )
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 17:08hahahah ja de var inte ens lite likt faktiskt!
hahahah ja de var inte ens lite likt faktiskt!
Quote from Rasmus Olsson on 30 May 2010, 18:49Akta er för mig! Jag jagar alla på hybrider...
Akta er för mig! Jag jagar alla på hybrider...
Quote from Lydia Stoyanova on 1 June 2010, 21:31Nu har jag hängt här länge nog att det borde vara presentationsdags. Gör mitt bästa att följa mallen, så att jag inte sticker ut nog att någon faktiskt skulle få för sig att uppmärksamma mig. (H)
Jag tror mig ha förstått att det är viktigt att börja med
Nu har jag hängt här länge nog att det borde vara presentationsdags. Gör mitt bästa att följa mallen, så att jag inte sticker ut nog att någon faktiskt skulle få för sig att uppmärksamma mig. (H)
Jag tror mig ha förstått att det är viktigt att börja med