Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 18:40Nämen?? 🙁
Kram på sig!
Nämen?? 🙁
Kram på sig!
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 19:42Nu sade jag i och för sig inte gammal utan hög ålder vilket är skillnad.
Tack för tipset Maria, dock är lättretliga personer ganska roliga att jävlas med i allmänhet.
Nu sade jag i och för sig inte gammal utan hög ålder vilket är skillnad.
Tack för tipset Maria, dock är lättretliga personer ganska roliga att jävlas med i allmänhet.
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 19:46Citat Alexander: "ur mitt perspektiv är tjejer runt 30 gamla"
QED
Citat Alexander: "ur mitt perspektiv är tjejer runt 30 gamla"
QED
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 19:48Let the whip whine Jessie:D
Let the whip whine Jessie:D
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 20:20Välkommen Martin och Alexander! Äntligen Martin är de nån som bor i skåneland, men som inte pratar språket! Som jag väntat!!!
Välkommen Martin och Alexander! Äntligen Martin är de nån som bor i skåneland, men som inte pratar språket! Som jag väntat!!!
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 20:25Bruse: Om det kan vara till någon tröst så är det skönt att ha sin husgud här 🙂
Bruse: Om det kan vara till någon tröst så är det skönt att ha sin husgud här 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 2 June 2010, 20:33Tack Björn!
Jag tror dock inte jag är ensam om att vara lite ledsen nu...
Tack Björn!
Jag tror dock inte jag är ensam om att vara lite ledsen nu...
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 20:37Just det gamla och inte gammal 🙂
Jag improviserade så missade att jag skrev det.Tack förresten för alla varma hälsningar.
Just det gamla och inte gammal 🙂
Jag improviserade så missade att jag skrev det.
Tack förresten för alla varma hälsningar.
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 20:41Jomenvisst Alexander, vi som är 30 är gamla.. det gör väl mig (närmare 40) gammal per automatik, inte sant?
*kuggfrågar med ett roat leende*
Jomenvisst Alexander, vi som är 30 är gamla.. det gör väl mig (närmare 40) gammal per automatik, inte sant?
*kuggfrågar med ett roat leende*
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 20:44Alex: Ett tips, backa ett steg nu innan Jessie sväljer dig med hull och hår:D
Alex: Ett tips, backa ett steg nu innan Jessie sväljer dig med hull och hår:D