Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 21:24Jessie ur mitt perspektiv ja men för någon som är 50 är ju du rena ungdomen, en del "äldre" herrar kanske kallar dig lammkött.
Så allt beror ju på "The age of the beholder".
Jag är ju grymt gammal ur en 10 årings perspektiv exempelvis (om du är närmare
Jessie ur mitt perspektiv ja men för någon som är 50 är ju du rena ungdomen, en del "äldre" herrar kanske kallar dig lammkött.
Så allt beror ju på "The age of the beholder".
Jag är ju grymt gammal ur en 10 årings perspektiv exempelvis (om du är närmare
Quote from Lydia Stoyanova on 2 June 2010, 22:49Bruse: Hoppas ni känner att det ändå blev rätt som det blev. Trist!
Carro: Tack! Säg till nästa gång du är sugen på en cider så får vi prata lite hemspråk. Är det för övrigt du snarare än Bruse som seglar under falsk flagg här som singel? Eller vad menas
Bruse: Hoppas ni känner att det ändå blev rätt som det blev. Trist!
Carro: Tack! Säg till nästa gång du är sugen på en cider så får vi prata lite hemspråk. Är det för övrigt du snarare än Bruse som seglar under falsk flagg här som singel? Eller vad menas
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 22:55Bruse har tidigare nämnt i flera trådar att han inte är till marknadens
förfogande.
Även Carro har skrivit att hon är helt osinglad dock kanske inte i denna del av FB.Så jag skulle nog inte att någon av dem seglar under falsk flagg
de är bara trevligt
Bruse har tidigare nämnt i flera trådar att han inte är till marknadens
förfogande.
Även Carro har skrivit att hon är helt osinglad dock kanske inte i denna del av FB.
Så jag skulle nog inte att någon av dem seglar under falsk flagg
de är bara trevligt
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 23:13Var det inte någon som sa att de flesta här helt enkelt är 20+ (H)
Var det inte någon som sa att de flesta här helt enkelt är 20+ (H)
Quote from Rasmus Olsson on 3 June 2010, 06:18Från igår är jag supersingel och till marknadens förfogande.
Från igår är jag supersingel och till marknadens förfogande.
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 06:49Martin 🙂 Jo jag har skrivit här oxå att jag är HEELT osinglad 🙂 Men jag började hänga här lite tidigare och har gått över till hänga i la familia mest nu, men smygläser lite här ändå, å tycker de är fantastiskt trevlig när de dyker upp människor i Ma
Martin 🙂 Jo jag har skrivit här oxå att jag är HEELT osinglad 🙂 Men jag började hänga här lite tidigare och har gått över till hänga i la familia mest nu, men smygläser lite här ändå, å tycker de är fantastiskt trevlig när de dyker upp människor i Ma
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 06:51Vad tråkigt Bruse 🙁
Vad tråkigt Bruse 🙁
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 07:11Helt okej med mig Alexander. Men ur MITT perspektiv så är du.. hmm.. få se nu... jämngammal med mitt senaste ex. (H)
Männen över 40 får gärna se mig hur de vill, men deras största problem är nog snarare att få mig att se dem över huvud taget? 😉
Helt okej med mig Alexander. Men ur MITT perspektiv så är du.. hmm.. få se nu... jämngammal med mitt senaste ex. (H)
Männen över 40 får gärna se mig hur de vill, men deras största problem är nog snarare att få mig att se dem över huvud taget? 😉
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 09:46låt mig få presentera Otto. Han är 20år ung, stor, blå och tüschk 😀
BILD:http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs516.ash1/30429_398750329142_743014142_4235795_7692871_n.jpg
låt mig få presentera Otto. Han är 20år ung, stor, blå och tüschk 😀
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 09:49Välkommen Otto! 😉
Välkommen Otto! 😉