Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 10:08Willkommen Otto
Willkommen Otto
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 15:01Kan man få en närmre presentation av Otto? Ålder, längd, intressen osv? Söker han kanske en liten Fiat Uno att krypköra ihop med rent utav? 😉
Kan man få en närmre presentation av Otto? Ålder, längd, intressen osv? Söker han kanske en liten Fiat Uno att krypköra ihop med rent utav? 😉
Quote from Lydia Stoyanova on 3 June 2010, 21:04Carro: Cider kan definitivt drickas även med osinglor. Tror samma sak gäller för öl. Vin däremot, det tycker jag enbart kan drickas med singlor som en del av osinglandet.
Carro: Cider kan definitivt drickas även med osinglor. Tror samma sak gäller för öl. Vin däremot, det tycker jag enbart kan drickas med singlor som en del av osinglandet.
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 21:11lite närmare presentation av Otto;
Otto gillar fri fart, öppna vidder och stark dricka i tanken, minst 95 oktan.
Han är singel men med familj på två vuxna och en labrador som heter Sally.
Han har en svaghet för italienskor och drömmer fortfarande om
lite närmare presentation av Otto;
Otto gillar fri fart, öppna vidder och stark dricka i tanken, minst 95 oktan.
Han är singel men med familj på två vuxna och en labrador som heter Sally.
Han har en svaghet för italienskor och drömmer fortfarande om
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 21:21>>Ottos hjärta står dock i brand och han älskar kurviga små italienskor i rött.
Så en försummad blå liten svenska med trasiga skor och kallas Subban är inget att tänka på? Hon har muff och säger aldrig nej. *lockar*
>>Ottos hjärta står dock i brand och han älskar kurviga små italienskor i rött.
Så en försummad blå liten svenska med trasiga skor och kallas Subban är inget att tänka på? Hon har muff och säger aldrig nej. *lockar*
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 21:25😀 Min gamle grå skulle nog bli lite förtjust i din subba, hon är ju både blå och svensk
Han är en välbevarad svensk trakor med massa hår på bröstet 😉
😀 Min gamle grå skulle nog bli lite förtjust i din subba, hon är ju både blå och svensk
Han är en välbevarad svensk trakor med massa hår på bröstet 😉
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 21:39Ujuj, Subban blir alldeles till sig. 😉 Hon är så ensam numera. Ingen som bryr sig om henne. Jag har ju Lila Lyckan och Herr Bebis att tänka på. (H:)
Ujuj, Subban blir alldeles till sig. 😉 Hon är så ensam numera. Ingen som bryr sig om henne. Jag har ju Lila Lyckan och Herr Bebis att tänka på. (H:)
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 10:58Nu saknar jag er alldelse för mycket, så nu kommer jag tillbaka. Har haft en (två) månad, där både det ena och tredje hänt, nu är plugget slut så nu skall jag bli hårt arbetande hela sommaren istället.
Välkomna alla nya!!!
Nu saknar jag er alldelse för mycket, så nu kommer jag tillbaka. Har haft en (två) månad, där både det ena och tredje hänt, nu är plugget slut så nu skall jag bli hårt arbetande hela sommaren istället.
Välkomna alla nya!!!
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 10:59Välkommen tillbaka!
Välkommen tillbaka!
Quote from ellen olsson on 5 June 2010, 11:10Välkommen tillbaka! Vad ska du jobba med?
Välkommen tillbaka! Vad ska du jobba med?