Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 21:05Tack!
Tack!
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 21:24AJ!! Så färskt alltså? 🙁 En kram till dig om du vill ha det från en okänd kvinna. 😉
AJ!! Så färskt alltså? 🙁 En kram till dig om du vill ha det från en okänd kvinna. 😉
Quote from Pierre Puig on 19 July 2010, 22:14Hjärtligt välkommen Lasse 🙂
Hjärtligt välkommen Lasse 🙂
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 22:33Kramar är alltid välkomna! Tackar för kramen och skickar en tillbaka 🙂
Kramar är alltid välkomna! Tackar för kramen och skickar en tillbaka 🙂
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 23:35Hej,
Har inte riktigt förstått mig på vad den här sajten ska vara bra till, men nu har jag ju hittat forumet =)Jag? Bor i Bromma, 29 år. Cyklar mycket, eller i alla fall till jobbet. Borde kanske köpa en racer och börja cykla på riktigt..
Annars paddla
Hej,
Har inte riktigt förstått mig på vad den här sajten ska vara bra till, men nu har jag ju hittat forumet =)
Jag? Bor i Bromma, 29 år. Cyklar mycket, eller i alla fall till jobbet. Borde kanske köpa en racer och börja cykla på riktigt..
Annars paddla
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 23:37Hej och välkommen till dig också Erik! Självklart ställer vi upp och håller din hand också om det skulle behövas. 🙂
Hej och välkommen till dig också Erik! Självklart ställer vi upp och håller din hand också om det skulle behövas. 🙂
Quote from Pierre Puig on 19 July 2010, 23:40Välkommen till singelland Erik! 🙂
Välkommen till singelland Erik! 🙂
Quote from ellen olsson on 20 July 2010, 00:24Välkomna!
Välkomna!
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 00:26Välkomna Lasse och Erik! Känn er som hemma och behåll stövlarna på när ni tar plats i vårt singelträsk 🙂
Välkomna Lasse och Erik! Känn er som hemma och behåll stövlarna på när ni tar plats i vårt singelträsk 🙂
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 06:19..och glöm inte att det är extrapoäng på blommiga galoscher. 😉
..och glöm inte att det är extrapoäng på blommiga galoscher. 😉