Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 06:21Välkommen Erik!
Välkommen Erik!
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 18:41Välkomna alla nya! 🙂
Välkomna alla nya! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 19:33Välkommen Erik!
Välkommen Erik!
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 08:46Hej allihopa!
Jag vill härmed annonsera mitt återinträde i singelklubben. Har bara gått ett par månader sedan jag var här senast, men nu är jag alltså tillbaka. Ibland är folk inte alls vad de verkar vara, men sånt är livet och lika glad för det är jag =
Hej allihopa!
Jag vill härmed annonsera mitt återinträde i singelklubben. Har bara gått ett par månader sedan jag var här senast, men nu är jag alltså tillbaka. Ibland är folk inte alls vad de verkar vara, men sånt är livet och lika glad för det är jag =
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 08:50Anna>> Välkommen tillbaka !
Anna>> Välkommen tillbaka !
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 08:54Välkommen tillbaka!
Eller är det rätt att säga välkommen? Ska man beklaga?
Äh, va sjutton! Klart det är välkommen - en till potentiell partner för oss övriga singlar att slåss om.
Välkommen tillbaka!
Eller är det rätt att säga välkommen? Ska man beklaga?
Äh, va sjutton! Klart det är välkommen - en till potentiell partner för oss övriga singlar att slåss om.
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 08:59Välkommen tillbaka Anna.
Ikväll ska flera av oss paddla i Brunnsviken, så det är bara att sätta dig på tåget och komma med.
Välkommen tillbaka Anna.
Ikväll ska flera av oss paddla i Brunnsviken, så det är bara att sätta dig på tåget och komma med.
Quote from ellen olsson on 21 July 2010, 09:01Välkommen tillbaka, Anna!
Välkommen tillbaka, Anna!
Quote from Rasmus Olsson on 21 July 2010, 09:25Anna, det var ju synd att du inte var som han hade förväntat sig. 😉
Anna, boka ihop en tjänsteresa, ta med dig Björn och kom och... "paddla" med oss. Kommer Jessie, kommer det bli pladdra.
Anna, det var ju synd att du inte var som han hade förväntat sig. 😉
Anna, boka ihop en tjänsteresa, ta med dig Björn och kom och... "paddla" med oss. Kommer Jessie, kommer det bli pladdra.
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 09:46Paddla eller pladdra? Eller kanske både och? 🙂
Det hade verkligen varit skoj! Tyvärr har jag bokat in föräldrarna för målning av nya lägenheten ikväll, så jag borde verkligen hjälpa till. Men nästa gång! Eller vad säger du, Björn?Välkommen känns som r
Paddla eller pladdra? Eller kanske både och? 🙂
Det hade verkligen varit skoj! Tyvärr har jag bokat in föräldrarna för målning av nya lägenheten ikväll, så jag borde verkligen hjälpa till. Men nästa gång! Eller vad säger du, Björn?
Välkommen känns som r