Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 13:09Om jag hade seglat ned båten så vore jag ju på plats. Vi får se nästa sommar. 😉
Om jag hade seglat ned båten så vore jag ju på plats. Vi får se nästa sommar. 😉
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 17:40Anna: Ja nu ser jag ju att du är tillbaka 🙂 Ja nästa gång kanske vi kan åka dit 🙂 Men jag skall inte måla.. jag har annat för mig ändå 🙂
Herrn: (Glömde namnet direkt.. sjukt kanske lär mig sen) Välkommen du oxå. Fin stad Umeå!
Anna: Ja nu ser jag ju att du är tillbaka 🙂 Ja nästa gång kanske vi kan åka dit 🙂 Men jag skall inte måla.. jag har annat för mig ändå 🙂
Herrn: (Glömde namnet direkt.. sjukt kanske lär mig sen) Välkommen du oxå. Fin stad Umeå!
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 17:40Välkomna alla! 😀
Välkomna alla! 😀
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 17:53Välkomna Anna och Fredrik
Välkomna Anna och Fredrik
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 18:05welcome back Anna och Fredrik du är välkommen du också... Det är bra att det blir lite fler umeå-bor som hänger här. När jag hängde här förra omgången var det bara jag, så då var jag tvungen flytta för att känna gemenskap 😉
welcome back Anna och Fredrik du är välkommen du också... Det är bra att det blir lite fler umeå-bor som hänger här. När jag hängde här förra omgången var det bara jag, så då var jag tvungen flytta för att känna gemenskap 😉
Quote from Fredric Lagerström on 21 July 2010, 19:16Förunderligt är vårt stora blåa skepp som seglar runt den mäktiga solen
och glädje till alla som åker med!
Förunderligt är vårt stora blåa skepp som seglar runt den mäktiga solen
och glädje till alla som åker med!
Quote from Pierre Puig on 21 July 2010, 23:48Varmt välkommen Fredrik! 🙂
Varmt välkommen Fredrik! 🙂
Quote from Pierre Puig on 21 July 2010, 23:51Ang. självständiga kvinnor... så (t+) för dig Bruse 🙂
Ang. självständiga kvinnor... så (t+) för dig Bruse 🙂
Quote from ellen olsson on 21 July 2010, 23:56Jag har också svårt att förstå hur man resonerar om man inte vill ha en självständig kvinna. Vill man vara livegen? 😉
Jag har också svårt att förstå hur man resonerar om man inte vill ha en självständig kvinna. Vill man vara livegen? 😉
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 23:57Jag anser mig vara självständig, är det därför ingen vil ha mig tro?
Jag anser mig vara självständig, är det därför ingen vil ha mig tro?