Quote from ellen olsson on 22 July 2010, 00:00Det borde vara tvärtom men de som önskar vara livegna kanske är i förkrossande majoritet? 😉
Det borde vara tvärtom men de som önskar vara livegna kanske är i förkrossande majoritet? 😉
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 00:01Oj vad man blev välkomnad här 🙂
Tyvärr blev det för mycket jobb så jag missade paddlingen i Brunnsviken.. Fick bli en seg solo-paddling i mälarn istället...
Oj vad man blev välkomnad här 🙂
Tyvärr blev det för mycket jobb så jag missade paddlingen i Brunnsviken.. Fick bli en seg solo-paddling i mälarn istället...
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 08:26Jag tror inte att folk vet vad de vill ha. Först vill de ha en som har egna intressen och ett eget liv. I nästa fas kräver en del symbios och att man ska anpassa sig till varandra. Men i slutändan, om man har anpassat sig, uppkommer frustration över att d
Jag tror inte att folk vet vad de vill ha. Först vill de ha en som har egna intressen och ett eget liv. I nästa fas kräver en del symbios och att man ska anpassa sig till varandra. Men i slutändan, om man har anpassat sig, uppkommer frustration över att d
Quote from ellen olsson on 22 July 2010, 08:29Jag vet vad jag vill ha! Är det därför jag är här? 😉
Jag vet vad jag vill ha! Är det därför jag är här? 😉
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 13:17Jag är här för att jag vet vad jag INTE vill ha.
🙂
Jag är här för att jag vet vad jag INTE vill ha.
🙂
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 13:19Jag är här för att, med något enstaka undantag, nästan alla jag blir intresserad av redan är upptagna... 🙁
Jag är här för att, med något enstaka undantag, nästan alla jag blir intresserad av redan är upptagna... 🙁
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 17:47Välkommen ny-/gammalkomlingar 🙂
Apropå män som säger sig vilja ha smarta, starka och självständiga kvinnor: Min erfarenhet är tyvärr att män vill ha självständiga kvinnor, så länge de inte är smartaRE, starkaRE och självständigARE... En kille sa till o
Välkommen ny-/gammalkomlingar 🙂
Apropå män som säger sig vilja ha smarta, starka och självständiga kvinnor: Min erfarenhet är tyvärr att män vill ha självständiga kvinnor, så länge de inte är smartaRE, starkaRE och självständigARE... En kille sa till o
Quote from Rasmus Olsson on 22 July 2010, 18:44Jo, nu blev jag skitsur. Komma här och tro du är smartare än mig. Marsch tillbaka till spisen!
Jo, nu blev jag skitsur. Komma här och tro du är smartare än mig. Marsch tillbaka till spisen!
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 20:03*går omedelbart till spisen och hämtar stekpannan för att banka lite vett i Bruse* 😉
*går omedelbart till spisen och hämtar stekpannan för att banka lite vett i Bruse* 😉
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 20:13+1 på Linda!
+1 på Linda!