Quote from Fredric Lagerström on 22 July 2010, 20:17Calmera er flickor, calmera er! Våld löser ingenting 😉
Calmera er flickor, calmera er! Våld löser ingenting 😉
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 20:20Linda: Men så är det ju.. män (inte alla, men många och även jag) måste hävda sig. Visa hur bra man är... eh i allt vi kallar det vinnarskalle med ett fint ord men tänker man på det är det barnsligt 🙂
Jag är ett praktexempel. Det handlar dock inte om kö
Linda: Men så är det ju.. män (inte alla, men många och även jag) måste hävda sig. Visa hur bra man är... eh i allt vi kallar det vinnarskalle med ett fint ord men tänker man på det är det barnsligt 🙂
Jag är ett praktexempel. Det handlar dock inte om kö
Quote from Fredric Lagerström on 22 July 2010, 20:22Det är far from sunt ego att slå en intet ont anandes man i huvet med en stekpanna. 😉
Det är far from sunt ego att slå en intet ont anandes man i huvet med en stekpanna. 😉
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 20:31Björn, menar du att killar är dåliga förlorare generellt?
Och FYI, jag slår inte män i huvudet med stekpannor, inte så att de kommer ihåg det efteråt i alla fall 😉
Björn, menar du att killar är dåliga förlorare generellt?
Och FYI, jag slår inte män i huvudet med stekpannor, inte så att de kommer ihåg det efteråt i alla fall 😉
Quote from Fredric Lagerström on 22 July 2010, 20:43Generellt sett är det bra att ständigt gå med hjälm, mao. 😉
Generellt sett är det bra att ständigt gå med hjälm, mao. 😉
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 20:45Ja, om du är en dålig förlorare 😉
Ja, om du är en dålig förlorare 😉
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 20:45Aadu, det beror nog på hur du beter dig om du behöver hjälm.
Aadu, det beror nog på hur du beter dig om du behöver hjälm.
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 20:46Eller bara hålla sig ifrån kvinnor med stekpannor? Eller kvinnor över huvudtaget? Time att gå i kloster tror jag...
Eller bara hålla sig ifrån kvinnor med stekpannor? Eller kvinnor över huvudtaget? Time att gå i kloster tror jag...
Quote from Fredric Lagerström on 22 July 2010, 20:47Jag behöver hjälm men jag är ingen dålig förlorare...
Jag behöver hjälm men jag är ingen dålig förlorare...
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 20:48Nu ska ni inte vara sådär grabbar, det finns kvinnor som gärna undviker stekpannor.... 😉
Nu ska ni inte vara sådär grabbar, det finns kvinnor som gärna undviker stekpannor.... 😉