Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 20:51Håller med Pia. Om jag slår någon i huvudet med stekpannan kan jag ju i alla fall säga att jag använt den! 😀
Håller med Pia. Om jag slår någon i huvudet med stekpannan kan jag ju i alla fall säga att jag använt den! 😀
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 20:53Precis så jag menar Linda 😀
Precis så jag menar Linda 😀
Quote from Fredric Lagerström on 22 July 2010, 20:57Stekpannan är i grunden ett köksredskap ämnat för matlagning och inget annat.¨För er info kan jag nämna att män sedan urminnes tider hanterat diverse känslomässiga störningar genom att gå ut i boden och hugga ved el liknande.
Stekpannan är i grunden ett köksredskap ämnat för matlagning och inget annat.¨För er info kan jag nämna att män sedan urminnes tider hanterat diverse känslomässiga störningar genom att gå ut i boden och hugga ved el liknande.
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 20:59(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 21:06Aadu: DÅ förstår jag, men var gör de av all ved?
Aadu: DÅ förstår jag, men var gör de av all ved?
Quote from Fredric Lagerström on 22 July 2010, 21:13Den e bra o ha om de skull bli riktigt kallt nån gång...jaa
Den e bra o ha om de skull bli riktigt kallt nån gång...jaa
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 21:16Jag sa inte att killar var dåliga förlorare. Jag sa att killar vill vara bäst rent generellt, jag vill då det 🙂 Men jag är absolut ingen dålig förlorare för det.
Exempel: Idag cyklade jag ju med en som cyklat hela livet, men givetvis ger man blod svett
Jag sa inte att killar var dåliga förlorare. Jag sa att killar vill vara bäst rent generellt, jag vill då det 🙂 Men jag är absolut ingen dålig förlorare för det.
Exempel: Idag cyklade jag ju med en som cyklat hela livet, men givetvis ger man blod svett
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 21:34Hej alla nya supersnygga supersinglar!!!! (H:) Välkomna! (L)
Hej alla nya supersnygga supersinglar!!!! (H:) Välkomna! (L)
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 21:43Haha, ok Björn jag tror att jag fattar! 🙂
Haha, ok Björn jag tror att jag fattar! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 22:21haha å själv är jag här för att ingen vet att dom vill ha just mej!!!
haha å själv är jag här för att ingen vet att dom vill ha just mej!!!