Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 09:47Bruse; Ja visst är det tur! Jag var nog rätt mycket mer självständig än herrn räknat med. Och det är jag glad för. Att jag är självständig alltså.
😉
Bruse; Ja visst är det tur! Jag var nog rätt mycket mer självständig än herrn räknat med. Och det är jag glad för. Att jag är självständig alltså.
😉
Quote from Rasmus Olsson on 21 July 2010, 09:59Det är vi med! Iaf jag!
Det är vi med! Iaf jag!
Quote from Pierre Puig on 21 July 2010, 12:06Välkommen tillbaka Anna! (fastän du var här före mig förra gången) (H) ...finns tyvärr många män som inte klarar av att kvinnor e självständiga 🙁 stå på dig (t+)
Välkommen tillbaka Anna! (fastän du var här före mig förra gången) (H) ...finns tyvärr många män som inte klarar av att kvinnor e självständiga 🙁 stå på dig (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 21 July 2010, 12:21Jag klarar inte av osjälvständiga kvinnor. Jag vill ha en jämbördig livskamrat, inte vara pappa.
Jag klarar inte av osjälvständiga kvinnor. Jag vill ha en jämbördig livskamrat, inte vara pappa.
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 12:25Fredrik heter jag.
Bor i Umeå.
188 cm lång
98 kg tung (på väg nedåt)
Fredrik heter jag.
Bor i Umeå.
188 cm lång
98 kg tung (på väg nedåt)
Quote from Rasmus Olsson on 21 July 2010, 12:26Välkommen Fredrik. Ska du flytta söderut?
Välkommen Fredrik. Ska du flytta söderut?
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 12:27På väg nedåt i vikt. Vägde 104 före semestern (H)
På väg nedåt i vikt. Vägde 104 före semestern (H)
Quote from Rasmus Olsson on 21 July 2010, 12:28Jasså, du menar såååååå
Så det är ditt fel, jag har fått dina kilon under min semester!
Jasså, du menar såååååå
Så det är ditt fel, jag har fått dina kilon under min semester!
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 12:31Bra jobbat Fredrik! Nästan så du är "98kg lätt" i så fall ju =)
Och välkommen!
Bra jobbat Fredrik! Nästan så du är "98kg lätt" i så fall ju =)
Och välkommen!
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 13:01Välkommen Fredrik! Kaske lite långt för dig att hänga med på vår paddling i Stockholm ikväll?
Välkommen Fredrik! Kaske lite långt för dig att hänga med på vår paddling i Stockholm ikväll?