Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 00:21vad fan micke: får ine jag vara med i blandningen?
vad fan micke: får ine jag vara med i blandningen?
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 00:41Jag var inte heller med i blandningen ju...
Jag var inte heller med i blandningen ju...
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 07:37Lucas, Johan: Micke är en finsmakare och blandar bara med de bästa ingridienserna. Inga härskna kryddor här inte 🙂
Lucas, Johan: Micke är en finsmakare och blandar bara med de bästa ingridienserna. Inga härskna kryddor här inte 🙂
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 07:38Lucas och Johan >>> Sorry men det var lite tungt just då med namn ...
Men självklart är ni med !!!Så korrat !!!
Lucas och Johan >>> Sorry men det var lite tungt just då med namn ...
Men självklart är ni med !!!
Så korrat !!!
Quote from ellen olsson on 23 July 2010, 07:39+1 på Björn. 😀
+1 på Björn. 😀
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 08:07Skulle vara intressant att veta just vilka egenskaper hos de olika herrarna som gör den perfekte mannen. Jag behöver ju veta vad jag ska leta efter 😉
Skulle vara intressant att veta just vilka egenskaper hos de olika herrarna som gör den perfekte mannen. Jag behöver ju veta vad jag ska leta efter 😉
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 08:10Jag är här för att det jag vet att jag vill ha faktiskt inte finns och jag har inte bestämt mig ännu för vad för sorts kompromiss jag kan tänka mig att "nöja mig med"? 😉
Hmm.. det där lät ju bara liiiite drygt då? (H)
I debatten om huruvida män vill ha
Jag är här för att det jag vet att jag vill ha faktiskt inte finns och jag har inte bestämt mig ännu för vad för sorts kompromiss jag kan tänka mig att "nöja mig med"? 😉
Hmm.. det där lät ju bara liiiite drygt då? (H)
I debatten om huruvida män vill ha
Quote from Rasmus Olsson on 23 July 2010, 08:11Katarina, du kan säga du till mig.
Katarina, du kan säga du till mig.
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 08:12Jessie: inte så farligt drygt;)
katarina: Vad är du ute efter? så jag vet vilken egenskap jag skall promota, för annars så har jag så många bra sidor:-)
Jessie: inte så farligt drygt;)
katarina: Vad är du ute efter? så jag vet vilken egenskap jag skall promota, för annars så har jag så många bra sidor:-)
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 08:19Bruse > Vill bara kolla att jag fattat rätt, du menar att du är den perfekte mannen?
Lucas > Du får fråga Micke, han hade väl inte tagit med dig i ekvationen? 😉 Men om jag ska gissa är de positiva sakerna med dig att du gillar du romantik i vardagen, g
Bruse > Vill bara kolla att jag fattat rätt, du menar att du är den perfekte mannen?
Lucas > Du får fråga Micke, han hade väl inte tagit med dig i ekvationen? 😉 Men om jag ska gissa är de positiva sakerna med dig att du gillar du romantik i vardagen, g