Quote from Pierre Puig on 23 July 2010, 12:04Bruse, du verkar vara alla kvinnors drömman 🙂
Bruse, du verkar vara alla kvinnors drömman 🙂
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 12:12Ja då ska man ta tag i detta med presentation som man låtit vara ett tag men ja lika bra ta tjuren vid hornen.
Jocke heter då jag och är 30+ (31 för att va exakt)
Mäter 185 cm över marken när jag står upp och inte har sprungit för långt.
Singel sedan nå
Ja då ska man ta tag i detta med presentation som man låtit vara ett tag men ja lika bra ta tjuren vid hornen.
Jocke heter då jag och är 30+ (31 för att va exakt)
Mäter 185 cm över marken när jag står upp och inte har sprungit för långt.
Singel sedan nå
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 12:19Välkommen till vårt singelträsk Joakim! Behåll stövlar och galoscher på vet ja! 🙂
Välkommen till vårt singelträsk Joakim! Behåll stövlar och galoscher på vet ja! 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 23 July 2010, 12:22Annika: (t+) men säg det inte högt, alla har inte insett det än
Annika: (t+) men säg det inte högt, alla har inte insett det än
Quote from Pierre Puig on 23 July 2010, 12:24Haha... tiger som muren 😉
Haha... tiger som muren 😉
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 12:26Annika uppmuntra honom inte! 😛
Och förresten, inget OT-snack nu! Rättning i leden, vi har en nykomling i farstun som behöver en sittplats! 🙂
Annika uppmuntra honom inte! 😛
Och förresten, inget OT-snack nu! Rättning i leden, vi har en nykomling i farstun som behöver en sittplats! 🙂
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 12:26Bara funderar hur Bruse ska orka med alla oss singeltjejer när vi väl upptäckt att du är han med stort H?
Bara funderar hur Bruse ska orka med alla oss singeltjejer när vi väl upptäckt att du är han med stort H?
Quote from Rasmus Olsson on 23 July 2010, 12:30Bara ni är max 7 styckna, så tar jag en per dag och döper om er till veckodagarnas namn. Vem vill vara fröken Tisdag?
Bara ni är max 7 styckna, så tar jag en per dag och döper om er till veckodagarnas namn. Vem vill vara fröken Tisdag?
Quote from Pierre Puig on 23 July 2010, 12:31...ursäkta Jocke!!! Varmt välkommen och varsegod o sitt 🙂
...ursäkta Jocke!!! Varmt välkommen och varsegod o sitt 🙂
Quote from Pierre Puig on 23 July 2010, 12:35...e tyvärr upptagen på tisdagar 😉
...e tyvärr upptagen på tisdagar 😉