Quote from Rasmus Olsson on 23 July 2010, 12:39Du får bli vilken fröken som helst i veckan som passar. Först till kvarn.
Du får bli vilken fröken som helst i veckan som passar. Först till kvarn.
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 12:39Joakim: Som du märker gäller det att skrika högt om man vill få uppmärksamhet här! 😉
Joakim: Som du märker gäller det att skrika högt om man vill få uppmärksamhet här! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 23 July 2010, 12:40VAD MENAR DU LINDA?
VAD MENAR DU LINDA?
Quote from Pierre Puig on 23 July 2010, 12:44Tack för det generösa erbjudandet Bruse 😉
Tack för det generösa erbjudandet Bruse 😉
Quote from Rasmus Olsson on 23 July 2010, 12:48Du anar inte vad frikostig jag är.
Du anar inte vad frikostig jag är.
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 12:53Va? Var det någon som sa något?
Va? Var det någon som sa något?
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 12:53mmm Det verkar vara så att man för göra det. Antingen det eller tänka till så man har nåt vettigt att säga. Hej på er allihopa i alla fall.
Och tack för välkomnandet för resten =)
mmm Det verkar vara så att man för göra det. Antingen det eller tänka till så man har nåt vettigt att säga. Hej på er allihopa i alla fall.
Och tack för välkomnandet för resten =)
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 12:55Joakim: Vettigt? Måste det man säger vara vettigt menar du? I så fall har vi nog missförstått allesammans... 😉
Joakim: Vettigt? Måste det man säger vara vettigt menar du? I så fall har vi nog missförstått allesammans... 😉
Quote from Pierre Puig on 23 July 2010, 12:57Jag e verkligen imponerad Bruse.
Jag e verkligen imponerad Bruse.
Quote from ellen olsson on 23 July 2010, 13:00Bruse: Har du aldrig hört Balladen om förste styrman William Grey? 🙂
Bruse: Har du aldrig hört Balladen om förste styrman William Grey? 🙂