Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 08:23Det och mycket annat 😉
Det och mycket annat 😉
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 09:50Jaha, här såg man att det var ett helt gäng inlägg i presentationstråden och tänkte att nu har det ramlat in en massa nya, men jag borde ha förstått bättre, det är som vanligt bara en massa OT-prat här. (V)
Nu orkade jag inte ens läsa igenom men är det
Jaha, här såg man att det var ett helt gäng inlägg i presentationstråden och tänkte att nu har det ramlat in en massa nya, men jag borde ha förstått bättre, det är som vanligt bara en massa OT-prat här. (V)
Nu orkade jag inte ens läsa igenom men är det
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 10:11Den perfekta mannen är den man som passar MIG perfekt. Ha alla de där egenskaperna som de flesta tycker är självklara men som ingen tycks ha samma definition av. Och jag håller med Jessie, det måste erbjudas lite tuggmotsånd. Vi starka, smarta och självst
Den perfekta mannen är den man som passar MIG perfekt. Ha alla de där egenskaperna som de flesta tycker är självklara men som ingen tycks ha samma definition av. Och jag håller med Jessie, det måste erbjudas lite tuggmotsånd. Vi starka, smarta och självst
Quote from Rasmus Olsson on 23 July 2010, 10:17Då är perfekt för dig Linda!
Då är perfekt för dig Linda!
Quote from Fredric Lagerström on 23 July 2010, 10:29Bra Kalle!
Jag slänger in en gardering med. Välkommen hit, vem du än är, vad du än är.
Bra Kalle!
Jag slänger in en gardering med. Välkommen hit, vem du än är, vad du än är.
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 10:40Vem vem vem är perfekt Bruse??? *ser mig ivrigt omkring* Putta hit honom i så fall! 😀
Vem vem vem är perfekt Bruse??? *ser mig ivrigt omkring* Putta hit honom i så fall! 😀
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 10:58Linda: Det beror på hur gammal du är, och vad du vill ha för ålder:-)
Linda: Det beror på hur gammal du är, och vad du vill ha för ålder:-)
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 11:04Ålder är bara en siffra på ett papper, absolut ingenting man kan lägga någonsomhelst vikt vid, åtminstone inte då det handlar om partner... (fast det är bara min åsikt 🙂 )
Ålder är bara en siffra på ett papper, absolut ingenting man kan lägga någonsomhelst vikt vid, åtminstone inte då det handlar om partner... (fast det är bara min åsikt 🙂 )
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 11:30Lucas: Jag håller med Theres. Är han perfekt för mig så är han ju även i perfekt ålder, oavsett hur gammal/ung han är. 🙂
Edit: Jag är 32 i fall du ville veta.
Lucas: Jag håller med Theres. Är han perfekt för mig så är han ju även i perfekt ålder, oavsett hur gammal/ung han är. 🙂
Edit: Jag är 32 i fall du ville veta.
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 11:45Okej tjejer, då vet vi att ålder inte spelar roll iaf:-)
Okej tjejer, då vet vi att ålder inte spelar roll iaf:-)