Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 20:30Tack tack, vad gör man nu när man presenterat sig? Väntar på att ragg-mailen droppar in?
Tack tack, vad gör man nu när man presenterat sig? Väntar på att ragg-mailen droppar in?
Quote from ellen olsson on 28 July 2010, 20:31Skulle vi inte träffas på Ikea? 😀
Skulle vi inte träffas på Ikea? 😀
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 21:10Susanne, efter du presenterat dig så kan du med fördel tränga ner häcken här i soffan hos oss andra, den här soffan fungerar på samma sätt som Hilberts hotell, det får plats hur många som helst. 🙂
Susanne, efter du presenterat dig så kan du med fördel tränga ner häcken här i soffan hos oss andra, den här soffan fungerar på samma sätt som Hilberts hotell, det får plats hur många som helst. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 23:09Välkommen Sussane! 🙂
Välkommen Sussane! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 00:27Susanne >> Välkommen !! hoppas att du är redo för ett gäng galningar och då syftar jag inte bara på mig själv !! (H)
Ta plats i soffan så kommer någon med god dryck och nåt att tugga på
Susanne >> Välkommen !! hoppas att du är redo för ett gäng galningar och då syftar jag inte bara på mig själv !! (H)
Ta plats i soffan så kommer någon med god dryck och nåt att tugga på
Quote from ellen olsson on 29 July 2010, 00:42*häller upp lite Champagne*
*häller upp lite Champagne*
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 00:45Fredrik >> Dig kan man lite på 😀
Fredrik >> Dig kan man lite på 😀
Quote from ellen olsson on 29 July 2010, 00:47Micke: Jag var törstig. 🙂
Micke: Jag var törstig. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 00:53Fredrik >> inte jag !!! (H) redan fått i mig lite mousserande 😀
Fredrik >> inte jag !!! (H) redan fått i mig lite mousserande 😀
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 08:38Välkommen Sussane!
Här finns inga galningar så lyssna inte på Micke...
...eller mig när jag inte har tagit min medicin.
Välkommen Sussane!
Här finns inga galningar så lyssna inte på Micke...
...eller mig när jag inte har tagit min medicin.