Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Susanne: Väntar du alltid på raggmail när du är på någon sida?? 😉

Hej Susanne och välkommen! 😀 Vi brukar för det mesta vara jättenormala.... 😉

Snuskis >> Vad har vi sagt om att ljuga ? Eller har du bara glömt att ta dina piller idag ?

Nej, inte de röda, inte de röda. Jag vill inte!!!! *springer och gömmer mig i ett hörn*

Snuskis >> LIka bra att du tar dem ... Du vet vad som händer om du inte tar dem ... Du kommer väl ihåg RixFm festen för två år sedan ..... ?

som sagt, vi är alla normala här inne. Jajamensan, aaaaallihop, t o m de som inte finns i mitt huvud är det även om Nina inte vill äta de röda M&M-sarna

det finns gula också om du hellre vill ha det?
*lockar försiktigt på Nina i hörnet*

Micke, är RixFM festen för två år sedan något jag borde känna till?? *kliar mig i huvet*

Dr Håkan, är det M&M´s vi talar om så äter jag ALLA!! (H:) Fast helst i färgordning. och nej, jag har inga tvångstankar alls..... längre... 😉

Skrattar här har man aldrig tråkigt även fast man inte skriver tokmycket.

Man ska äta sin medicin men akta sig för gubbar som väntar i hörnen... man vet adrig vad som händer. :p

Tjo *återgår till att grotta ner sig i arbetet igen*

Snuskis >> hmm kan ha fel på namnet men det var den där festen då du bråkade med B***l och du inte ville gå ut ur duschen (H)

Hahahaha!!!!! Det där är sekretessbelagt! (H) Och förresten, hotar du med att slita ut mig ur duschen eller vad menar du?