Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 08:48Susanne: Väntar du alltid på raggmail när du är på någon sida?? 😉
Susanne: Väntar du alltid på raggmail när du är på någon sida?? 😉
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 10:01Hej Susanne och välkommen! 😀 Vi brukar för det mesta vara jättenormala.... 😉
Hej Susanne och välkommen! 😀 Vi brukar för det mesta vara jättenormala.... 😉
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 10:05Snuskis >> Vad har vi sagt om att ljuga ? Eller har du bara glömt att ta dina piller idag ?
Snuskis >> Vad har vi sagt om att ljuga ? Eller har du bara glömt att ta dina piller idag ?
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 10:52Nej, inte de röda, inte de röda. Jag vill inte!!!! *springer och gömmer mig i ett hörn*
Nej, inte de röda, inte de röda. Jag vill inte!!!! *springer och gömmer mig i ett hörn*
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 11:22Snuskis >> LIka bra att du tar dem ... Du vet vad som händer om du inte tar dem ... Du kommer väl ihåg RixFm festen för två år sedan ..... ?
Snuskis >> LIka bra att du tar dem ... Du vet vad som händer om du inte tar dem ... Du kommer väl ihåg RixFm festen för två år sedan ..... ?
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 11:24som sagt, vi är alla normala här inne. Jajamensan, aaaaallihop, t o m de som inte finns i mitt huvud är det även om Nina inte vill äta de röda M&M-sarna
det finns gula också om du hellre vill ha det?
*lockar försiktigt på Nina i hörnet*
som sagt, vi är alla normala här inne. Jajamensan, aaaaallihop, t o m de som inte finns i mitt huvud är det även om Nina inte vill äta de röda M&M-sarna
det finns gula också om du hellre vill ha det?
*lockar försiktigt på Nina i hörnet*
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 11:36Micke, är RixFM festen för två år sedan något jag borde känna till?? *kliar mig i huvet*
Dr Håkan, är det M&M´s vi talar om så äter jag ALLA!! (H:) Fast helst i färgordning. och nej, jag har inga tvångstankar alls..... längre... 😉
Micke, är RixFM festen för två år sedan något jag borde känna till?? *kliar mig i huvet*
Dr Håkan, är det M&M´s vi talar om så äter jag ALLA!! (H:) Fast helst i färgordning. och nej, jag har inga tvångstankar alls..... längre... 😉
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 11:48Skrattar här har man aldrig tråkigt även fast man inte skriver tokmycket.
Man ska äta sin medicin men akta sig för gubbar som väntar i hörnen... man vet adrig vad som händer. :p
Tjo *återgår till att grotta ner sig i arbetet igen*
Skrattar här har man aldrig tråkigt även fast man inte skriver tokmycket.
Man ska äta sin medicin men akta sig för gubbar som väntar i hörnen... man vet adrig vad som händer. :p
Tjo *återgår till att grotta ner sig i arbetet igen*
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 11:48Snuskis >> hmm kan ha fel på namnet men det var den där festen då du bråkade med B***l och du inte ville gå ut ur duschen (H)
Snuskis >> hmm kan ha fel på namnet men det var den där festen då du bråkade med B***l och du inte ville gå ut ur duschen (H)
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 11:56Hahahaha!!!!! Det där är sekretessbelagt! (H) Och förresten, hotar du med att slita ut mig ur duschen eller vad menar du?
Hahahaha!!!!! Det där är sekretessbelagt! (H) Och förresten, hotar du med att slita ut mig ur duschen eller vad menar du?