Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 12:10Snuskis > > Nej det var inte jag !!! tänkte bara på att vissa personer hade det lite "svårt" att hålla sig vaken till en middag som serverades kl 19:00 GMT+1 (H)
Snuskis > > Nej det var inte jag !!! tänkte bara på att vissa personer hade det lite "svårt" att hålla sig vaken till en middag som serverades kl 19:00 GMT+1 (H)
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 12:29Jag har ingen aaaaning om vad du pratar om. (H)
Jag har ingen aaaaning om vad du pratar om. (H)
Quote from ellen olsson on 29 July 2010, 12:41Micke: Var den middagen i vintras?
Micke: Var den middagen i vintras?
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 12:43Fredrik >> nej det var en middag i okt för snart två år sedan 😀
Fredrik >> nej det var en middag i okt för snart två år sedan 😀
Quote from ellen olsson on 29 July 2010, 12:47Ah, OK! Jag försökte mest bara klura ut varför det inte var sommartid (CEST, dvs UTC+2). 🙂
Ah, OK! Jag försökte mest bara klura ut varför det inte var sommartid (CEST, dvs UTC+2). 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 12:49Micke vet inte vad han talar om. Jag kanske har hittat på allting för att få uppmärksamhet.
Fel 1: Det var inte i oktober
Fel 2: Det var inte RixFM fest
Fel 3: It wasn´t me!!(#)
Jag har inte gjort NÅNTING! (V)
Micke vet inte vad han talar om. Jag kanske har hittat på allting för att få uppmärksamhet.
Fel 1: Det var inte i oktober
Fel 2: Det var inte RixFM fest
Fel 3: It wasn´t me!!
(#)
Jag har inte gjort NÅNTING! (V)
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 13:09söta ni är 😀
söta ni är 😀
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 13:12Jajjamän, vissa är t o m sockervadd! 😉
Jajjamän, vissa är t o m sockervadd! 😉
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 13:13Välkommen Susanne! 🙂
Bläh, jag vill verkligen inte gå ut i det här vädret. Känns tabu att stanna inne en hel dag med barn... Var är mina gallonisar? *letar förvirrat*
Välkommen Susanne! 🙂
Bläh, jag vill verkligen inte gå ut i det här vädret. Känns tabu att stanna inne en hel dag med barn... Var är mina gallonisar? *letar förvirrat*
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 13:25Men herregud vad ni klagar på vädret. Nu tycker jag vi är glada för att det var fint väder igår! 🙂
Men herregud vad ni klagar på vädret. Nu tycker jag vi är glada för att det var fint väder igår! 🙂