Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Va, städ och tvätt? Jaha, här har du då inte varit och städat!! *tittar mig förvirrat omkring*

Behövs kanske sen när du har hällt rödvin över tröjan 😉

Hm, börjar du med städ och tvätt nu på fredagen eller avslutar? Fast städa barskåpet är annars en bra idé.

Jag har bakat chokladkakor och sockerkaka med citronsmak!! *försöker locka hit någon som städar åt mig*

hm, om jag inte minns fel så var det rätt tungt, mina händer var rätt upptagna att bära.. men jag kanske skulle ha plakatet fastsatt i ryggan...

fast det var innan jag köpte bil..

Helen: Man kan trycka upp en t-shirt! *tipsar om*

Helen, jag kan faktiskt förstå problemet här. Jag menar, "standard" är ju att man söker kvinna och kvinna söker man. Jag skulle nog dra mig för att flörta med en okänd tjej på stan... Å andra sidan flörtar jag inte med okända män heller. (#) Hur gör man l

Skriver t-shirt för IKEA-besök åt Helen:

Se hit! Du händiga, vackra kvinna, som gärna hjälper mig att montera mina nyförvärv. Häng på i riktning mot min bil bara!

(fasen, jag är sååå mycket bättre på att skriva plakat åt andra än åt mig själv... kan det

Jag är händig!! 😉

Nina: händig på att skriva plakat eller skruva ihop IKEA möbler? 😉

Usel på plakatskriverier (det är därför Jessie skriver mina plakat) men en hejare på IKEA-möbler. (V) 😉