Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 23:19Va, städ och tvätt? Jaha, här har du då inte varit och städat!! *tittar mig förvirrat omkring*
Va, städ och tvätt? Jaha, här har du då inte varit och städat!! *tittar mig förvirrat omkring*
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 23:22Behövs kanske sen när du har hällt rödvin över tröjan 😉
Hm, börjar du med städ och tvätt nu på fredagen eller avslutar? Fast städa barskåpet är annars en bra idé.
Behövs kanske sen när du har hällt rödvin över tröjan 😉
Hm, börjar du med städ och tvätt nu på fredagen eller avslutar? Fast städa barskåpet är annars en bra idé.
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 23:25Jag har bakat chokladkakor och sockerkaka med citronsmak!! *försöker locka hit någon som städar åt mig*
Jag har bakat chokladkakor och sockerkaka med citronsmak!! *försöker locka hit någon som städar åt mig*
Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 06:34hm, om jag inte minns fel så var det rätt tungt, mina händer var rätt upptagna att bära.. men jag kanske skulle ha plakatet fastsatt i ryggan...
fast det var innan jag köpte bil..
hm, om jag inte minns fel så var det rätt tungt, mina händer var rätt upptagna att bära.. men jag kanske skulle ha plakatet fastsatt i ryggan...
fast det var innan jag köpte bil..
Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 09:34Helen: Man kan trycka upp en t-shirt! *tipsar om*
Helen: Man kan trycka upp en t-shirt! *tipsar om*
Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 10:04Helen, jag kan faktiskt förstå problemet här. Jag menar, "standard" är ju att man söker kvinna och kvinna söker man. Jag skulle nog dra mig för att flörta med en okänd tjej på stan... Å andra sidan flörtar jag inte med okända män heller. (#) Hur gör man l
Helen, jag kan faktiskt förstå problemet här. Jag menar, "standard" är ju att man söker kvinna och kvinna söker man. Jag skulle nog dra mig för att flörta med en okänd tjej på stan... Å andra sidan flörtar jag inte med okända män heller. (#) Hur gör man l
Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 10:07Skriver t-shirt för IKEA-besök åt Helen:
Se hit! Du händiga, vackra kvinna, som gärna hjälper mig att montera mina nyförvärv. Häng på i riktning mot min bil bara!
(fasen, jag är sååå mycket bättre på att skriva plakat åt andra än åt mig själv... kan det
Skriver t-shirt för IKEA-besök åt Helen:
Se hit! Du händiga, vackra kvinna, som gärna hjälper mig att montera mina nyförvärv. Häng på i riktning mot min bil bara!
(fasen, jag är sååå mycket bättre på att skriva plakat åt andra än åt mig själv... kan det
Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 10:14Jag är händig!! 😉
Jag är händig!! 😉
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 06:26Nina: händig på att skriva plakat eller skruva ihop IKEA möbler? 😉
Nina: händig på att skriva plakat eller skruva ihop IKEA möbler? 😉
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 06:27Usel på plakatskriverier (det är därför Jessie skriver mina plakat) men en hejare på IKEA-möbler. (V) 😉
Usel på plakatskriverier (det är därför Jessie skriver mina plakat) men en hejare på IKEA-möbler. (V) 😉