Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Då han man äntligen skummat igenom denna tråd efter allt för lång bortavaro pga jobb och tandproblem (#)

Välkomna alla nya hoppas ni kommer att trivas 🙂

och att borra? 😉

det är ju bra att vi alla har olika specialiteter!

Välkomna alla nya! Häng med på våra träffar, så får ni se vad vi är för kufar.

Jag e grym på att sälja in folk (jobbat med rekrytering och att sälja in kandidater till kunder) om ni inte vetvad ni ska ha för text på era plakat :p

Har inte hunnit läsa igenom alla inlägg än (och lär inte hinna heller) men välkomna alla nya!!! Hoppas att ni ska trivas här i vårt singelträsk!

Ser i alla fall att det har pratats pride och plakat. Min kompis (en singeltjej som söker DPK (den perfekta k

Linda du kan trycka upp tandborstar med texten "snart är
jag sambo"

Dessa kan vi Fb;are lämna efter oss och då lär vi nog förbli
kvar för evigt i singelträsket 😀

du Linda sök inga jobb som fredsmäklare, inom sjukvården
eller som barnvakt;)

Hans: Sambo med vem då? Var är han? *ser mig förväntansfullt omkring* Hmpf!! Jag är en alldeles UTMÄRKT barnvakt ska du veta, jag klarar av alla barn! Dock inga barn som klarar av MIG, så jag får aldrig vara barnvakt 😉

själv så skippade jag priden, jobbade istället..

Hahah, tjena på er gott folk! (V) (H)

Ja det har ju tydligen hänt en del sedan jag var här sist... nu hittar man bland annat en "frustrationstråd" här i singelgruppen som inte var här innan.

Detta är ju en presentationstråd och jag vet inte om jag är så

Välkommen tillbaka Jari 🙂 även om du antagligen inte var här när jag kom hit 🙂 Även om jag känner mig som en av inventarierna här snart.