Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 10:20Då han man äntligen skummat igenom denna tråd efter allt för lång bortavaro pga jobb och tandproblem (#)
Välkomna alla nya hoppas ni kommer att trivas 🙂
Då han man äntligen skummat igenom denna tråd efter allt för lång bortavaro pga jobb och tandproblem (#)
Välkomna alla nya hoppas ni kommer att trivas 🙂
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 11:10och att borra? 😉
det är ju bra att vi alla har olika specialiteter!
och att borra? 😉
det är ju bra att vi alla har olika specialiteter!
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 11:14Välkomna alla nya! Häng med på våra träffar, så får ni se vad vi är för kufar.
Välkomna alla nya! Häng med på våra träffar, så får ni se vad vi är för kufar.
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 13:57Jag e grym på att sälja in folk (jobbat med rekrytering och att sälja in kandidater till kunder) om ni inte vetvad ni ska ha för text på era plakat :p
Jag e grym på att sälja in folk (jobbat med rekrytering och att sälja in kandidater till kunder) om ni inte vetvad ni ska ha för text på era plakat :p
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 20:03Har inte hunnit läsa igenom alla inlägg än (och lär inte hinna heller) men välkomna alla nya!!! Hoppas att ni ska trivas här i vårt singelträsk!
Ser i alla fall att det har pratats pride och plakat. Min kompis (en singeltjej som söker DPK (den perfekta k
Har inte hunnit läsa igenom alla inlägg än (och lär inte hinna heller) men välkomna alla nya!!! Hoppas att ni ska trivas här i vårt singelträsk!
Ser i alla fall att det har pratats pride och plakat. Min kompis (en singeltjej som söker DPK (den perfekta k
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 20:13Linda du kan trycka upp tandborstar med texten "snart är
jag sambo"Dessa kan vi Fb;are lämna efter oss och då lär vi nog förbli
kvar för evigt i singelträsket 😀du Linda sök inga jobb som fredsmäklare, inom sjukvården
eller som barnvakt;)
Linda du kan trycka upp tandborstar med texten "snart är
jag sambo"
Dessa kan vi Fb;are lämna efter oss och då lär vi nog förbli
kvar för evigt i singelträsket 😀
du Linda sök inga jobb som fredsmäklare, inom sjukvården
eller som barnvakt;)
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 20:22Hans: Sambo med vem då? Var är han? *ser mig förväntansfullt omkring* Hmpf!! Jag är en alldeles UTMÄRKT barnvakt ska du veta, jag klarar av alla barn! Dock inga barn som klarar av MIG, så jag får aldrig vara barnvakt 😉
Hans: Sambo med vem då? Var är han? *ser mig förväntansfullt omkring* Hmpf!! Jag är en alldeles UTMÄRKT barnvakt ska du veta, jag klarar av alla barn! Dock inga barn som klarar av MIG, så jag får aldrig vara barnvakt 😉
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 21:02själv så skippade jag priden, jobbade istället..
själv så skippade jag priden, jobbade istället..
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 17:34Hahah, tjena på er gott folk! (V) (H)
Ja det har ju tydligen hänt en del sedan jag var här sist... nu hittar man bland annat en "frustrationstråd" här i singelgruppen som inte var här innan.
Detta är ju en presentationstråd och jag vet inte om jag är så
Hahah, tjena på er gott folk! (V) (H)
Ja det har ju tydligen hänt en del sedan jag var här sist... nu hittar man bland annat en "frustrationstråd" här i singelgruppen som inte var här innan.
Detta är ju en presentationstråd och jag vet inte om jag är så
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 20:01Välkommen tillbaka Jari 🙂 även om du antagligen inte var här när jag kom hit 🙂 Även om jag känner mig som en av inventarierna här snart.
Välkommen tillbaka Jari 🙂 även om du antagligen inte var här när jag kom hit 🙂 Även om jag känner mig som en av inventarierna här snart.