Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 13:28Snuskis >> Det var du (H) 😀 men jag kan väl inte komma ihåg alla fester elelr när det var ... Det var ju mer än 6 månader sedan.
Sockervadd... Nice då har man blivit uppgraderad ( eller heter det nedgraderad i detta fall ... )
Snuskis >> Det var du (H) 😀 men jag kan väl inte komma ihåg alla fester elelr när det var ... Det var ju mer än 6 månader sedan.
Sockervadd... Nice då har man blivit uppgraderad ( eller heter det nedgraderad i detta fall ... )
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 20:00Håller med Björn där.....inget fel på vädret! Jag har varit med dottern och ridit samt plockat svamp och det gick alldeles utmärkt i duggregnet! 🙂
Vad är det för rykten som går här??!! Susanne pratar om att det ska ramla in raggningsmail........förekomm
Håller med Björn där.....inget fel på vädret! Jag har varit med dottern och ridit samt plockat svamp och det gick alldeles utmärkt i duggregnet! 🙂
Vad är det för rykten som går här??!! Susanne pratar om att det ska ramla in raggningsmail........förekomm
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 20:13Duggregn? Då har du inte varit där jag är för här har det fullkomligt hällt ner och dundrat så jag hoppat högt i soffan. Ville ju inte gå ut så jag glömde lämna tillbaka filmen jag hyrde igår. *suck*
Duggregn? Då har du inte varit där jag är för här har det fullkomligt hällt ner och dundrat så jag hoppat högt i soffan. Ville ju inte gå ut så jag glömde lämna tillbaka filmen jag hyrde igår. *suck*
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 20:17Här har vi haft sånt där fint sprayregn......
Efter all frisk luft storhandlade vi och det slank ner 4 filmer! Mysigt att ligga skavfötters i soffan och bara lata sej!
Här har vi haft sånt där fint sprayregn......
Efter all frisk luft storhandlade vi och det slank ner 4 filmer! Mysigt att ligga skavfötters i soffan och bara lata sej!
Quote from Fredric Lagerström on 29 July 2010, 21:39Ja, jag har fått från Judeidth. Håller som bäst på att fila på svaret. Vill att det ska bli helt rätt. Funderar på att skriva på engelska, köra det i google till turkiska och sedan över till svenska för att får rätt språkmelodi. 😉
Ja, jag har fått från Judeidth. Håller som bäst på att fila på svaret. Vill att det ska bli helt rätt. Funderar på att skriva på engelska, köra det i google till turkiska och sedan över till svenska för att får rätt språkmelodi. 😉
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 21:43Ser nu att det finns ännu fler uttråkade själar här ikväll...;)
Ser nu att det finns ännu fler uttråkade själar här ikväll...;)
Quote from Fredric Lagerström on 29 July 2010, 21:58Nä vadå? Jag ser på en holocaust film. The day after tomorrow. Hagel stora som bowlingklot 😉 faller från himmlen och en gigantisk tornado ödelade just Los Angeles. Det handlar om den globala uppvärminen.
Rösta på Miljöpartiet. 😉
Nä vadå? Jag ser på en holocaust film. The day after tomorrow. Hagel stora som bowlingklot 😉 faller från himmlen och en gigantisk tornado ödelade just Los Angeles. Det handlar om den globala uppvärminen.
Rösta på Miljöpartiet. 😉
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 20:40ikea kan nog vara bra, fast ännu bättre om man köper möbler och tar med sig dem hem via buss och pendel. Fast för mig funkade det inte, det var en kille som ville hjälpa mig och sedan bjuda mig på bio och middag...
ikea kan nog vara bra, fast ännu bättre om man köper möbler och tar med sig dem hem via buss och pendel. Fast för mig funkade det inte, det var en kille som ville hjälpa mig och sedan bjuda mig på bio och middag...
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 21:28Helen, du glömde ditt plakat där det stod att du söker den perfekta kvinnan och inte en händig man. 😉
Helen, du glömde ditt plakat där det stod att du söker den perfekta kvinnan och inte en händig man. 😉
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 23:15Fredags...städ och tvätt-dagen!
Fredags...städ och tvätt-dagen!