Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 12:42Haha jag blir inte skrämd så lätt!
Tack så mycket 🙂
Haha jag blir inte skrämd så lätt!
Tack så mycket 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 5 August 2010, 12:44Micke, du har fått allt om framtassen. Jag springer inte omkring med cykelbyxor, jag cyklar i dom.
Micke, du har fått allt om framtassen. Jag springer inte omkring med cykelbyxor, jag cyklar i dom.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 12:44Ni är så många så ni får ett gemensamt: "Välkomna alla nya fb-sinlgar!"
😀
Ni är så många så ni får ett gemensamt: "Välkomna alla nya fb-sinlgar!"
😀
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 12:45Vet inte om det är tidsbegränsat men försöker ändå.
Välkomen Maria jag ser till och maka på mig så du får plats i soffan.
Nej Micke champagne är inte gott och det kommer jag inte lära mig njuta av Whisky är mycket ädlare och finare
Vet inte om det är tidsbegränsat men försöker ändå.
Välkomen Maria jag ser till och maka på mig så du får plats i soffan.
Nej Micke champagne är inte gott och det kommer jag inte lära mig njuta av Whisky är mycket ädlare och finare
Quote from Rasmus Olsson on 5 August 2010, 12:46Lelle, nu har du nämnt malthaltiga drycker två gånger utan att nämna någon favorit.
Lelle, nu har du nämnt malthaltiga drycker två gånger utan att nämna någon favorit.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 12:46Hehe finns det hjärterum så finns det ju stjärterum har jag hört iaf 🙂 Champagne är ju supergott!
Hehe finns det hjärterum så finns det ju stjärterum har jag hört iaf 🙂 Champagne är ju supergott!
Quote from Rasmus Olsson on 5 August 2010, 12:48För att ingen ny ska bli besviken, skickar jag de obligatoriska raggningsmejlen till tjejerna. Fick lite klagomål förut att några inte fick några. jag ber om ursäkt för det inträffade och ska genast skärpa mig.
För att ingen ny ska bli besviken, skickar jag de obligatoriska raggningsmejlen till tjejerna. Fick lite klagomål förut att några inte fick några. jag ber om ursäkt för det inträffade och ska genast skärpa mig.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 12:53Bruse >> Menar du på fullaste allvar att inte alla tjejer har fått ditt mail ???
Vad har hänt ?? Är det cykel nr7 som tar för mycke tid ?? Vi kan skäna bort den till välbehövande ... Snuskis behöver säkert en ny cykel
Bruse >> Menar du på fullaste allvar att inte alla tjejer har fått ditt mail ???
Vad har hänt ?? Är det cykel nr7 som tar för mycke tid ?? Vi kan skäna bort den till välbehövande ... Snuskis behöver säkert en ny cykel
Quote from Rasmus Olsson on 5 August 2010, 12:54Förlåt alla tjejer att jag inte skött mitt jobb som desperat singel. Säg till ni som inte fått nåt raggningsmejl av mig, så ska ni få ett.
Förlåt alla tjejer att jag inte skött mitt jobb som desperat singel. Säg till ni som inte fått nåt raggningsmejl av mig, så ska ni få ett.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 12:58Bruse ?™
Är du sidans charmtroll eller.......... 🙂
Och vad det gäller märken så finns det otaliga favoriter kan räkna upp ett antal
Bowmore, Glengoyne, Highland Park, Lagavulin sedan har vi en kanon i Yamazaki Single Malt den är dock bara 12år gamma
Bruse ?™
Är du sidans charmtroll eller.......... 🙂
Och vad det gäller märken så finns det otaliga favoriter kan räkna upp ett antal
Bowmore, Glengoyne, Highland Park, Lagavulin sedan har vi en kanon i Yamazaki Single Malt den är dock bara 12år gamma