Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Hm, ung blondin med ridstövlar och problem med ridningen.... hm...

Doktor Håkan!!! Jag tror vi har ett litet problem här!

Maria: Medryttare är ju ett alternativ, många som söker det i Stockholmsområdet (beror ju iofs på var du bor). Begå inte mitt misstag bara, jag slutade rida när jag började plugga och fick ett 10år långt uppehåll. Attans vad svårt det var att hitta tillba

Välkomna!!

Lelle: Snart blir vi oxå kollegor då eftersom jag ska ta över Mickes mornar.. Fast jag ska bara sitta och sova med målade ögon på ögonlocken. Så du kanske kan se till att alla andra inte går för nära så jag blir avslöjad?

Bruse: Jag har inte

Vaddå? Är det meningen att man ska få raggningsmail?? Det var en nyhet!

Linda: Jag har haft lite uppehåll redan och det är jättetråkigt.. Men på något sätt känns det som det är antingen eller för mig... Har man en gång varit riktigt inne i det med tävlingar och träningar så är det så tråkigt att bara vara medryttare ett par g

Linda, det var nån av dina medsystrar som krävde ett raggningsmejl.

Välkommen!

Fredrik, mig har du minsann inte bjudit på champagne:-(

Linda >> Det är bara tjejer som får det av Bruse

Maria: Jag vet hur det är. För mig är inte ridningen det roligaste med hästar så jag hjälper till med stallet och ungdomarna på en ridskola och rider när jag har tid och lust. Men jag förstår att det kanske inte räcker om man vill tävla.

Maria, Linda,
det finns ganska gott om medryttarmöjligheter i Stockholm problemet är att man får bara beredd på att resa lite. Allt finns i den här "Byn" men det kan finnas en ganska bra bit bort.
Sen är det såklart inte samma sak som att ha egen häst me