Quote from Rasmus Olsson on 5 August 2010, 13:01Köpte Bowmores Tempest 10 åriga häromdan, men den ska jag spara lite. Oban var en trevlig bekantskap. Gragganmore ligger bra till.
Vi får väl ta en singelwhiskyafton på Akkurat nån gång.
Hur är de japanska?
Jag charmtroll? Vet jag inget om.
Köpte Bowmores Tempest 10 åriga häromdan, men den ska jag spara lite. Oban var en trevlig bekantskap. Gragganmore ligger bra till.
Vi får väl ta en singelwhiskyafton på Akkurat nån gång.
Hur är de japanska?
Jag charmtroll? Vet jag inget om.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 13:02Tackar jag nog inte nej till
Tackar jag nog inte nej till
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 13:03mmmm one mandate coming up
mmmm one mandate coming up
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 13:08Hej alla nya och välkomna,
det är jag som är farbror Doktorn här *leeeeer* så om ni har några åkommor, fysiska som psykiska, så är ni varmt välkomna in till mig och klä av er bakom skärmen så ska jag nog kunna hjälpa till.http://www.funbeat.se/discussi
Hej alla nya och välkomna,
det är jag som är farbror Doktorn här *leeeeer* så om ni har några åkommor, fysiska som psykiska, så är ni varmt välkomna in till mig och klä av er bakom skärmen så ska jag nog kunna hjälpa till.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 13:13Japanarna är ju lika smarta som vanligt när det gäller affärer.
Nästan all whisky ägs av Japanska företag numera.
Men jag har bara provat Yamazaki och den är riktigt fin
Japanarna är ju lika smarta som vanligt när det gäller affärer.
Nästan all whisky ägs av Japanska företag numera.
Men jag har bara provat Yamazaki och den är riktigt fin
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 13:20Jag har varit borta i 1,5 dygn och har hur många olästa meddelanden som helst, har ni inget bättre för er??
Har först nu kommit igenom denna tråd och ger alla nya ett varmt Välkomnande!
Ska det provas whiskey vill jag också vara med!
Trevligt att se att
Jag har varit borta i 1,5 dygn och har hur många olästa meddelanden som helst, har ni inget bättre för er??
Har först nu kommit igenom denna tråd och ger alla nya ett varmt Välkomnande!
Ska det provas whiskey vill jag också vara med!
Trevligt att se att
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 13:20Japansk whisky blir man full av!! (ifall nån undrar...)
Välkommen Lelle, förresten! 😀
Japansk whisky blir man full av!! (ifall nån undrar...)
Välkommen Lelle, förresten! 😀
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 13:30Välkommen Lelle, Maria och om det är någon mer jag missat =)
Välkommen Lelle, Maria och om det är någon mer jag missat =)
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 13:42Välkommen till oss Maria! Behåll (rid)stövlarna på! Jättekul med en hästtjej till, och dressyr som är så kul 🙂
Välkommen till oss Maria! Behåll (rid)stövlarna på! Jättekul med en hästtjej till, och dressyr som är så kul 🙂
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 13:45Tack! Ja visst är det! Det tråkiga är bara att ridning är så svårt att upprätthålla i Stockholm... Pengarna flödar ju inte som student tyvärr...
Tack! Ja visst är det! Det tråkiga är bara att ridning är så svårt att upprätthålla i Stockholm... Pengarna flödar ju inte som student tyvärr...