Quote from ellen olsson on 5 August 2010, 14:13Välkomna!
*häller upp lite Champagne*Whisky är ingen välkomstdryck! 🙂
Välkomna!
*häller upp lite Champagne*
Whisky är ingen välkomstdryck! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 14:15Håkan: För egen del bor jag ju redan 4,5 mil utan för Stockholm så jag har ypperligt nära till hästar och landet. Det kanske är värre med Maria? 🙂
Håkan: För egen del bor jag ju redan 4,5 mil utan för Stockholm så jag har ypperligt nära till hästar och landet. Det kanske är värre med Maria? 🙂
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 14:17Linda,
justja, du var bonnatös redan. Då blir det såklart mycket enklare, då kan du kanske t o m använda hästen som gräsklippare på tomten 😀
Linda,
justja, du var bonnatös redan. Då blir det såklart mycket enklare, då kan du kanske t o m använda hästen som gräsklippare på tomten 😀
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 14:19Håkan, jag har ett bättre recept för gräsmattan: Asfalt! 😀 (Lantlolla i geografin, stadsjänta i sinnet;))
Håkan, jag har ett bättre recept för gräsmattan: Asfalt! 😀 (Lantlolla i geografin, stadsjänta i sinnet;))
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 14:20Fredrik >> Då tackar nej till drycken men tar gärna ett glas vatten istället.
Whisky är bra välkomstdryck, man hamnar i rätt stämning direkt.
Fredrik >> Då tackar nej till drycken men tar gärna ett glas vatten istället.
Whisky är bra välkomstdryck, man hamnar i rätt stämning direkt.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 14:32Jag bor i Enskede, så det beror åt vilket håll. Men tyvärr är ju ofta det praktiska avståndet längre än det möjliga. Även om man kan ta sig en bit med cykel/tbana osv så ska det ju hinnas med bland tentor osv.. Får försöka stilla abstinensen med andra sak
Jag bor i Enskede, så det beror åt vilket håll. Men tyvärr är ju ofta det praktiska avståndet längre än det möjliga. Även om man kan ta sig en bit med cykel/tbana osv så ska det ju hinnas med bland tentor osv.. Får försöka stilla abstinensen med andra sak
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 15:39Maria >> Sett denna tråd ... ? http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=806988&PageNumber=4&ScrollTo=808362#p808362
Maria >> Sett denna tråd ... ? http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=806988&PageNumber=4&ScrollTo=808362#p808362
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 15:43Jaa jag har ju faktiskt gjort det, men jag är i Östergötland nu! Ska visserligen till Stockholm på söndag men är tveksamt om jag hinner till kl 8...
Jaa jag har ju faktiskt gjort det, men jag är i Östergötland nu! Ska visserligen till Stockholm på söndag men är tveksamt om jag hinner till kl 8...
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 15:44Såg nu att jag blandade ihop datum och tid... kl 17 som det stod på första sidan blir således ännu svårare... :/
Såg nu att jag blandade ihop datum och tid... kl 17 som det stod på första sidan blir således ännu svårare... :/
Quote from Rasmus Olsson on 5 August 2010, 15:45Åhnej, en kvinna som rör till det. Aaaaldrig varit med.
Åhnej, en kvinna som rör till det. Aaaaldrig varit med.