Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Välkomna!
*häller upp lite Champagne*

Whisky är ingen välkomstdryck! 🙂

Håkan: För egen del bor jag ju redan 4,5 mil utan för Stockholm så jag har ypperligt nära till hästar och landet. Det kanske är värre med Maria? 🙂

Linda,
justja, du var bonnatös redan. Då blir det såklart mycket enklare, då kan du kanske t o m använda hästen som gräsklippare på tomten 😀

Håkan, jag har ett bättre recept för gräsmattan: Asfalt! 😀 (Lantlolla i geografin, stadsjänta i sinnet;))

Fredrik >> Då tackar nej till drycken men tar gärna ett glas vatten istället.

Whisky är bra välkomstdryck, man hamnar i rätt stämning direkt.

Jag bor i Enskede, så det beror åt vilket håll. Men tyvärr är ju ofta det praktiska avståndet längre än det möjliga. Även om man kan ta sig en bit med cykel/tbana osv så ska det ju hinnas med bland tentor osv.. Får försöka stilla abstinensen med andra sak

Maria >> Sett denna tråd ... ? http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=806988&PageNumber=4&ScrollTo=808362#p808362

Jaa jag har ju faktiskt gjort det, men jag är i Östergötland nu! Ska visserligen till Stockholm på söndag men är tveksamt om jag hinner till kl 8...

Såg nu att jag blandade ihop datum och tid... kl 17 som det stod på första sidan blir således ännu svårare... :/

Åhnej, en kvinna som rör till det. Aaaaldrig varit med.