Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 18:18Maria ska du möjligtvis på Kents konsert i Gbg på lördag?
Ah, jag har fått raggningsmail från Bruse!!!(H:) Det var mycket ett mycket tydligt plakat! 😉
Maria ska du möjligtvis på Kents konsert i Gbg på lördag?
Ah, jag har fått raggningsmail från Bruse!!!(H:) Det var mycket ett mycket tydligt plakat! 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 18:24Idag har jag inte BARA suttit här och skrivit. Jag har ätit smörgåstårta också (chefen bjöd). Annars är det lite svårt att hitta något att göra när vi är FEMTON pers som sitter omkring och väntar på de TRE bilar som kom för att bli lastade idag... *suck*
Idag har jag inte BARA suttit här och skrivit. Jag har ätit smörgåstårta också (chefen bjöd). Annars är det lite svårt att hitta något att göra när vi är FEMTON pers som sitter omkring och väntar på de TRE bilar som kom för att bli lastade idag... *suck*
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 18:51Välkommen Lelle och Maria!
Välkommen Lelle och Maria!
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 19:20Nej bevare mig väl! Jag gillar mycket musik, men inte Kent 😉 hehe, Jag ska faktiskt på något så spännande som släktträff!
Tack, man känner sig verkligen välkommen här 🙂
Nej bevare mig väl! Jag gillar mycket musik, men inte Kent 😉 hehe, Jag ska faktiskt på något så spännande som släktträff!
Tack, man känner sig verkligen välkommen här 🙂
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 20:48Välkommen Maria! 😉
Välkommen Maria! 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 20:55Tack Jari 🙂
Tack Jari 🙂
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 21:30Sessan här: Jag vill presentera Emma som söker fler kompisar eftersom hon redan har sitt på det torra. Hon kan ev kanske komma med tips hur man osinglar sig också 😉 (H)
Emma är en väldigt go tjej som flytt skåneland för lite nordligare breddgrader. Hon
Sessan här: Jag vill presentera Emma som söker fler kompisar eftersom hon redan har sitt på det torra. Hon kan ev kanske komma med tips hur man osinglar sig också 😉 (H)
Emma är en väldigt go tjej som flytt skåneland för lite nordligare breddgrader. Hon
Quote from Rasmus Olsson on 5 August 2010, 21:34Men om man har sitt på det torra, vad gör man då i i en singelgrupp? Som att ragga på en dejtingsida liksom.
Men om man har sitt på det torra, vad gör man då i i en singelgrupp? Som att ragga på en dejtingsida liksom.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 21:36Hon har sitt på det torra... jahapp, själv vill man ha sin i det våta... ujdå... tjahh, tvärtom då!
Men välkommen i alla fall, Emma! 🙂
Hon har sitt på det torra... jahapp, själv vill man ha sin i det våta... ujdå... tjahh, tvärtom då!
Men välkommen i alla fall, Emma! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 21:38Bruse: Läste du inte ordentligt? Behöver farbror glasögon? Hon vill ju lära känna folk! Träffa kompisar. 😉
/Sessan
Bruse: Läste du inte ordentligt? Behöver farbror glasögon? Hon vill ju lära känna folk! Träffa kompisar. 😉
/Sessan