Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 21:41Heter Sessan Emma?? *förvirrad* Vem är det jag menar när jag säger välkommen?
Heter Sessan Emma?? *förvirrad* Vem är det jag menar när jag säger välkommen?
Quote from Rasmus Olsson on 5 August 2010, 21:43"Jag vill presentera Emma som söker fler kompisar eftersom hon redan har sitt på det torra"
Det här väl ett singelforum för singlar? Inte osinglar som vill träffas.
"Jag vill presentera Emma som söker fler kompisar eftersom hon redan har sitt på det torra"
Det här väl ett singelforum för singlar? Inte osinglar som vill träffas.
Quote from Fredric Lagerström on 5 August 2010, 21:45Jag fattar inte heller.
/Bruse. 😉 😉
Jag fattar inte heller.
/Bruse. 😉 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 21:46Välkommen Emma via Sessan även om du är "torr" men vem är det som tar platsen i soffan?
Välkommen Emma via Sessan även om du är "torr" men vem är det som tar platsen i soffan?
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 22:02Jag tror Sessan och Emma går hand i hand och sätter sig i soffan tillsammans 🙂
Det var en imponerande presentation med många äventyr i bagaget 😉
Jag tror Sessan och Emma går hand i hand och sätter sig i soffan tillsammans 🙂
Det var en imponerande presentation med många äventyr i bagaget 😉
Quote from Rasmus Olsson on 5 August 2010, 22:04Kan nån skriva istället för mig när jag är ute och cyklar på lördag? Vore schysst.
Ah, Aadu har redan börjat. Tack!
Kan nån skriva istället för mig när jag är ute och cyklar på lördag? Vore schysst.
Ah, Aadu har redan börjat. Tack!
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 22:08Björn: Vi går inte hand i hand, men vi sitter i soffan bredvid varandra eftersom vi båda ville och behöver sällskap ikväll av diverse anledningar. Jag får väl lov att hoppas att det finns någon som kan överta mig imorgon... (H)
Björn: Vi går inte hand i hand, men vi sitter i soffan bredvid varandra eftersom vi båda ville och behöver sällskap ikväll av diverse anledningar. Jag får väl lov att hoppas att det finns någon som kan överta mig imorgon... (H)
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 22:13Sessan det låter som Björn gärna klämmer ner sin söta rumpa mellan er tjejer! 😉
Sessan det låter som Björn gärna klämmer ner sin söta rumpa mellan er tjejer! 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 22:15Jeanette: Då får han väl pallra sig ned hit i så fall och skynda sig för det börjar vara dags för vår skönhetssömn. Svårt tro att han hinner hit innan den är över 😉
Jeanette: Då får han väl pallra sig ned hit i så fall och skynda sig för det börjar vara dags för vår skönhetssömn. Svårt tro att han hinner hit innan den är över 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 22:16Ja Sessan han har ju en bit att åka........
Ja Sessan han har ju en bit att åka........