Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 22:21Jeanette: Tänkte skriva vad vet du om min rumpa? Men eftersom vi har träffats får jag väl anta att du sett den jeansbeklädd iallafall. Jag gillar dock att träffa folk, men ungarna blir nog inge glada om jag sliter upp dem nu för att jag skall sitta i soff
Jeanette: Tänkte skriva vad vet du om min rumpa? Men eftersom vi har träffats får jag väl anta att du sett den jeansbeklädd iallafall. Jag gillar dock att träffa folk, men ungarna blir nog inge glada om jag sliter upp dem nu för att jag skall sitta i soff
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 22:22Skit i chefen! Svårare med de små liven...
Skit i chefen! Svårare med de små liven...
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 22:46Japp Björn jag har sett din rumpa iklädd jeans!!
Blir nog lite tokigt att kasta sej ner till Götet just ikväll men Sessan kanske kan locka ner dej nån annan gång? 😉
Japp Björn jag har sett din rumpa iklädd jeans!!
Blir nog lite tokigt att kasta sej ner till Götet just ikväll men Sessan kanske kan locka ner dej nån annan gång? 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 22:57Oj, här går det undan..... 😉 Jag läste lite på jobbet så jag säger VÄLKOMNA ALLA som har känt sig manade att mötas på detta sätt.
Oj, här går det undan..... 😉 Jag läste lite på jobbet så jag säger VÄLKOMNA ALLA som har känt sig manade att mötas på detta sätt.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 23:04Jag vill ha bildbevis på om Björns rumpa är söt eller inte. Jag är expert på att avgöra sådant. (V)
Jag vill ha bildbevis på om Björns rumpa är söt eller inte. Jag är expert på att avgöra sådant. (V)
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 23:05Jag väntade bara på den 😀
Jag väntade bara på den 😀
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 23:08Jag har säkert missat att välkomna en massa folk. F´låt!
VÄLKOMNA alla nya! 😀
Jag har säkert missat att välkomna en massa folk. F´låt!
VÄLKOMNA alla nya! 😀
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 23:15Nina, visst erfarenhet från sån bedömning har jag, så du får helt enkelt lita på mitt ord i den frågan så länge! 🙂
Nina, visst erfarenhet från sån bedömning har jag, så du får helt enkelt lita på mitt ord i den frågan så länge! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 23:18Psst Jeanette *viskar* Jag tror att det snarare var en uppmaning till Björn att lägga upp bildbevis, men säg det inte till honom då kanske han blir blyg och fegar ur 😉
Psst Jeanette *viskar* Jag tror att det snarare var en uppmaning till Björn att lägga upp bildbevis, men säg det inte till honom då kanske han blir blyg och fegar ur 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 23:23Linda, du är smart du. 😉
Linda, du är smart du. 😉