Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 23:24Tjipp tjipp!
Fredrik Jensen, 24 från Värmland här. Flyttade till Stockholm (Kungsholmen) för bara 1½ månad sedan. Fick jobb på en arkitektfirma så det var bara att packa resväskan i London och flytta hit.
Tidigare har jag tränat mycket löpning och gymma
Tjipp tjipp!
Fredrik Jensen, 24 från Värmland här. Flyttade till Stockholm (Kungsholmen) för bara 1½ månad sedan. Fick jobb på en arkitektfirma så det var bara att packa resväskan i London och flytta hit.
Tidigare har jag tränat mycket löpning och gymma
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 23:25Jepp, och kanske mer hemmahörande i frustrationstråden... 😉
Jepp, och kanske mer hemmahörande i frustrationstråden... 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 23:26Jag tycker alla killar borde lägga upp bilder på deras rumpor! Så vi har nåt att göra.. Rumpor är ganska viktiga oxå..
Hej alla nya! 🙂
Jag tycker alla killar borde lägga upp bilder på deras rumpor! Så vi har nåt att göra.. Rumpor är ganska viktiga oxå..
Hej alla nya! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 23:26Linda då väntar jag med spänning på att han ska tillfredsställa denna enkla begäran! 😉
Linda då väntar jag med spänning på att han ska tillfredsställa denna enkla begäran! 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 23:26Välkommen Fredrik!
tipsar*ragga stenhårt, träffa någon och sedan smygflyttar du in, börja med att lämna tandborsten*
Välkommen Fredrik!
tipsar*ragga stenhårt, träffa någon och sedan smygflyttar du in, börja med att lämna tandborsten*
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 23:27Hej Fredrik, välkommen! 😀
Linda, hör vi inte alla hemma i frustrationstråden? 😉
Hej Fredrik, välkommen! 😀
Linda, hör vi inte alla hemma i frustrationstråden? 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 23:27Annika och Jeanette: Marsch iväg till frustrationstråden!!
Annika och Jeanette: Marsch iväg till frustrationstråden!!
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 23:27Välkommen till vårt singelträsk Fredrik hoppas att du ska trivas! Frågan är vad som är lättast, hitta en lägenhet i Stockholm eller att osingla sig...?!
Välkommen till vårt singelträsk Fredrik hoppas att du ska trivas! Frågan är vad som är lättast, hitta en lägenhet i Stockholm eller att osingla sig...?!
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 23:28Hm, har för mej att några av grabbarna har lagt ut lättklädda bilder på sej själva i den här tråden i vintras........
EDIT: Jaja Robert........*lommar iväg till rätt tråd*
Välkommen Fredrik! 🙂
Hm, har för mej att några av grabbarna har lagt ut lättklädda bilder på sej själva i den här tråden i vintras........
EDIT: Jaja Robert........*lommar iväg till rätt tråd*
Välkommen Fredrik! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 23:28Välkommen Fredrik! Du kan få flytta in hos mig om du lovar att laga nyttig middag till mig varje dag. Och matlådor. 🙂
Välkommen Fredrik! Du kan få flytta in hos mig om du lovar att laga nyttig middag till mig varje dag. Och matlådor. 🙂