Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 23:29Linda, det lär vi väl snart få reda på 😉
Linda, det lär vi väl snart få reda på 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 23:30Jeanette: Bollar den vidare till Björn då! 😀
Nina: Det har du nog helt rätt i...
Fredrik: Hans verkar vara mottaglig för förslag på boendefronten 😉
Jeanette: Bollar den vidare till Björn då! 😀
Nina: Det har du nog helt rätt i...
Fredrik: Hans verkar vara mottaglig för förslag på boendefronten 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 23:30Hans har dina tips funkat för egen del? (H)
Hans har dina tips funkat för egen del? (H)
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 23:33app app jag har lägenhet en alldeles egen (t+)
och nej jag har inte lämnat någon tandborste efter mig
jag tänkte mer på en viss M som dejtar en viss J.
app app jag har lägenhet en alldeles egen (t+)
och nej jag har inte lämnat någon tandborste efter mig
jag tänkte mer på en viss M som dejtar en viss J.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 23:39Du tappade mej där Hans.......M som dejtar J? KOm ihåg att jag inte varit så flitig här det sista.
Du tappade mej där Hans.......M som dejtar J? KOm ihåg att jag inte varit så flitig här det sista.
Quote from ellen olsson on 5 August 2010, 23:41M har en tandborste hos J som bor vid en gammal järnvägsknutpunkt.
M har en tandborste hos J som bor vid en gammal järnvägsknutpunkt.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 23:43åhhh det är en lång historia som någon annan får dra vid tillfälle
eller så förstår du om/när ärendet uppdateras.
åhhh det är en lång historia som någon annan får dra vid tillfälle
eller så förstår du om/när ärendet uppdateras.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 23:44På tal om rumpor o lättklädda bilder. Varför är det bara personer av samma kön som reagerar när man är lättklädd/barklädd?
Likaväl som att man tränar för att må bra (pff..måste ju dölja sin fåfänga litegrann i alla fall) så vill man ju skaffa sig tendense
På tal om rumpor o lättklädda bilder. Varför är det bara personer av samma kön som reagerar när man är lättklädd/barklädd?
Likaväl som att man tränar för att må bra (pff..måste ju dölja sin fåfänga litegrann i alla fall) så vill man ju skaffa sig tendense
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 23:45HASSE: Jag trodde vi körde med plakat här, inget smygande bakom gardinerna 😉
HASSE: Jag trodde vi körde med plakat här, inget smygande bakom gardinerna 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 23:46Hm, märker inte samma blickar för min del. Men kan bero på kropp också (aj nu försa jag mig) och är du säker på att det är åtrå och inte avundsjuka de har i blicken?
Hm, märker inte samma blickar för min del. Men kan bero på kropp också (aj nu försa jag mig) och är du säker på att det är åtrå och inte avundsjuka de har i blicken?