Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 10:42Dennis: Det är ju hyggligt av dig att inte vilja konkurrera med oss tjejer om killarna 😉 Sen tror jag nog allt (och nu spekulerar jag friskt, vet inte hur killar tänker) att det är lite avundsjuka från deras sida, det kanske är du som skrämmer dem där i
Dennis: Det är ju hyggligt av dig att inte vilja konkurrera med oss tjejer om killarna 😉 Sen tror jag nog allt (och nu spekulerar jag friskt, vet inte hur killar tänker) att det är lite avundsjuka från deras sida, det kanske är du som skrämmer dem där i
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 13:20Annika; så jag får lägga dit min tandborste om jag lagar litte mat bara, låter som en bra deal hehe...(t+)
Annika; så jag får lägga dit min tandborste om jag lagar litte mat bara, låter som en bra deal hehe...(t+)
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 14:01Fredrik: Inte lite mat, mycket mat!! Frukost, lunch och middag och så lite mellanmål! Och allt ska va förpackat så jag kan rycka med mig det i morgonstressen när jag är pa väg till jobbet! Då får du va inneboende hos mig, ja. 🙂 Perfekt, när flyttar du in
Fredrik: Inte lite mat, mycket mat!! Frukost, lunch och middag och så lite mellanmål! Och allt ska va förpackat så jag kan rycka med mig det i morgonstressen när jag är pa väg till jobbet! Då får du va inneboende hos mig, ja. 🙂 Perfekt, när flyttar du in
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 14:48Attans, det föll på mellanmålet där
Attans, det föll på mellanmålet där
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 15:44Annika: kan vi inte flytta in hos dig allihopa istället så kan vi lana istället för att allihopa sitta här =) Menar ingen kommer antagligen va där ändå för alla ska ju vara ute och fysa :o)
Annika: kan vi inte flytta in hos dig allihopa istället så kan vi lana istället för att allihopa sitta här =) Menar ingen kommer antagligen va där ändå för alla ska ju vara ute och fysa :o)
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 15:47Jocke >> (t+)
Jocke >> (t+)
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 16:24Annika,
har du gigabit-lan och egen fiberaccess(L)
Det stod det inget om i din presentation.
Annika,
har du gigabit-lan och egen fiberaccess(L)
Det stod det inget om i din presentation.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 16:36Om ni vill prata it får ni prata med nån annan! Jag har en seg lap top som hänger sig ibland. Men annars kan vi ju skita i datorerna och prata med varann istället, om ni ändå ska flytta in. Dock bor jag på 19 kvm så jag hoppas inte ni är rädda för att va
Om ni vill prata it får ni prata med nån annan! Jag har en seg lap top som hänger sig ibland. Men annars kan vi ju skita i datorerna och prata med varann istället, om ni ändå ska flytta in. Dock bor jag på 19 kvm så jag hoppas inte ni är rädda för att va
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 16:39Annika: rädd för att va närgången tror du det av det du hört på forumet? Vi vår väl helt enkelt dra in fiber =) Hur svårt kan det va 😉
Annika: rädd för att va närgången tror du det av det du hört på forumet? Vi vår väl helt enkelt dra in fiber =) Hur svårt kan det va 😉
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 16:44Jocke >> Det kan varken bli svårt eller dyrt om vi alla flyttar in där .. Hur många tekniker kommer det inte att bli där inne då ??? Snacka om gratis support på alla möjliga tänkbara OS & program
Jocke >> Det kan varken bli svårt eller dyrt om vi alla flyttar in där .. Hur många tekniker kommer det inte att bli där inne då ??? Snacka om gratis support på alla möjliga tänkbara OS & program