Quote from ellen olsson on 6 August 2010, 17:45Yay! 87 kvadratmeter! Nu pratar vi. 😉
Yay! 87 kvadratmeter! Nu pratar vi. 😉
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 17:46Jo men här i Lisch är det ju inte så höga priser som i större städer.
Fast jag vet inte om jag skulle klara att bo på 19 kvm......
Jo men här i Lisch är det ju inte så höga priser som i större städer.
Fast jag vet inte om jag skulle klara att bo på 19 kvm......
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 17:59Hans: Fy fan. En del har det bra!
Hans: Fy fan. En del har det bra!
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 18:00Får väl lägga mig på en stark tvåa här då med mina 82( eller var det 83 ) kvm.
Får väl lägga mig på en stark tvåa här då med mina 82( eller var det 83 ) kvm.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 18:11Fan, själv så bor man i resväska, så 19kvm låter lyxigt
Fan, själv så bor man i resväska, så 19kvm låter lyxigt
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 19:15Fredrik: Du ska ju flytta in hos mig, så sluta gnälla nu! Ska bli så gott med mat.. Är du bra på att laga mat förresten?
Fredrik: Du ska ju flytta in hos mig, så sluta gnälla nu! Ska bli så gott med mat.. Är du bra på att laga mat förresten?
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 19:18Är det inte lite sent att fråga det nu Annika?
Är det inte lite sent att fråga det nu Annika?
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 19:22Kanske lite. Så himla klantigt!! Jaja, nu kommer han väl flytta in och laga äcklig mat.. Fast jag är ju inte så bra själv så det kanske inte gör nåt. Och så har jag återigen avslöjat vilket kap jag är..!
Kanske lite. Så himla klantigt!! Jaja, nu kommer han väl flytta in och laga äcklig mat.. Fast jag är ju inte så bra själv så det kanske inte gör nåt. Och så har jag återigen avslöjat vilket kap jag är..!
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 19:25Mina 55 kvm känns så rymliga plötsligt. Problemet är väl att det är samma med lägenhet som med en tjejs handväska. Ju större väska desto mer saker (skräp) 😉
Mina 55 kvm känns så rymliga plötsligt. Problemet är väl att det är samma med lägenhet som med en tjejs handväska. Ju större väska desto mer saker (skräp) 😉
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 19:26Annika: vilken underbar självkänsla du verkar ha (t+)
Annika: vilken underbar självkänsla du verkar ha (t+)