Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 19:37Micke & Jeanette; jo fast jag huserar ju helt själv på mina kvadrat så jag har nog flest egna kvadrat hittills
*funderar om det verkligen var någon bra seger...*Annika; är du snäll kan du få komma titta hur stort det är,
men försök inte lämna någon ta
Micke & Jeanette; jo fast jag huserar ju helt själv på mina kvadrat så jag har nog flest egna kvadrat hittills
*funderar om det verkligen var någon bra seger...*
Annika; är du snäll kan du få komma titta hur stort det är,
men försök inte lämna någon ta
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 19:46Robert: Grym koppling! Tack! 🙂 Den har inte alltid varit på topp, man får ju jobba lite på det..
Robert: Grym koppling! Tack! 🙂 Den har inte alltid varit på topp, man får ju jobba lite på det..
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 19:48Komplimang.. Jäkla telefon..:S
Komplimang.. Jäkla telefon..:S
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 19:52Jobbigt med T9 eller? Lättare att prata i telefonen 🙂
Jobbigt med T9 eller? Lättare att prata i telefonen 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 6 August 2010, 20:18Kom ihåg vad Jessie brukar säga (för 20 min sen tallade jag på hennes lår - som vanligt!): det är inte storleken det hänger på, utan passformen.
Kom ihåg vad Jessie brukar säga (för 20 min sen tallade jag på hennes lår - som vanligt!): det är inte storleken det hänger på, utan passformen.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 20:40Får väl skryta med min 110 kvadrats 3:a i Enskede då 😉
Får väl skryta med min 110 kvadrats 3:a i Enskede då 😉
Quote from ellen olsson on 6 August 2010, 20:41110!? När kan jag flytta in? 😉
110!? När kan jag flytta in? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 6 August 2010, 20:41Maria, jag har precis packat mina flyttlådor.
Maria, jag har precis packat mina flyttlådor.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 20:44Ja delar den ju dock redan med min kompis så den är perfekt för oss två... var sitt badrum osv 😉 hihi
Ja delar den ju dock redan med min kompis så den är perfekt för oss två... var sitt badrum osv 😉 hihi
Quote from Rasmus Olsson on 6 August 2010, 20:46Mendåså! Två tjejer; en till mig å en till Fredrik. Lika ska det vara.
Mendåså! Två tjejer; en till mig å en till Fredrik. Lika ska det vara.