Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 12:22Jag har 94kvm på två våningar till mig och min hund. Jag säger - det funkar! 😉
Bruse: När det gäller BOENDE så KAN storleken ha betydelse, men även där tror jag att det i slutänden handlar om passform.
Jag har 94kvm på två våningar till mig och min hund. Jag säger - det funkar! 😉
Bruse: När det gäller BOENDE så KAN storleken ha betydelse, men även där tror jag att det i slutänden handlar om passform.
Quote from Rasmus Olsson on 7 August 2010, 12:30Det handlar nog mer om anpassningsförmåga än passform.
Det handlar nog mer om anpassningsförmåga än passform.
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 18:47skulle man kunna få en snabb rapport på vilka nya som tillkommit forumet sedan slutet av maj:-) vill ju gärna hänga med lite men det är lite svårt då ni skriver så förbenat mycket...
skulle man kunna få en snabb rapport på vilka nya som tillkommit forumet sedan slutet av maj:-) vill ju gärna hänga med lite men det är lite svårt då ni skriver så förbenat mycket...
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 18:55Emelie: bland annat jag
Emelie: bland annat jag
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 19:07Hej Emelie
Hej Emelie
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 19:5635 kvadrat, kubik har jag inte räknat på (och det står inte heller i kontraktet..)
35 kvadrat, kubik har jag inte räknat på (och det står inte heller i kontraktet..)
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 19:57Super Em: Är du tillbaka på riktigt nu?
Super Em: Är du tillbaka på riktigt nu?
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 20:01nej men snart Luc 😀 snart! 😉 ses vi på baden snart förresten?
nej men snart Luc 😀 snart! 😉 ses vi på baden snart förresten?
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 20:06inte omöjligt, dock inga planer på att åka dit än iaf.
inte omöjligt, dock inga planer på att åka dit än iaf.
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 20:26tjörn runt då?
tjörn runt då?