Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 22:30Margareta bara komma över har ett tomt rum :p och 79 kvadrat visserligen i lapplands väsby, men det är bra pendlingsavstånd till stan =) Så slipper man cykla 3km enkel väg till jobbet =)
Margareta bara komma över har ett tomt rum :p och 79 kvadrat visserligen i lapplands väsby, men det är bra pendlingsavstånd till stan =) Så slipper man cykla 3km enkel väg till jobbet =)
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 22:39Jag jobbar ju ibland på WTC så jag vill ha nära!!
o annars vill jag ha nära till centralen 🙂 ...så det verkar lite ocentralt då...
Jag jobbar ju ibland på WTC så jag vill ha nära!!
o annars vill jag ha nära till centralen 🙂 ...så det verkar lite ocentralt då...
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 22:42Margareta,
23 luftiga, välplanerade kvm på Söder kanske lockar? Vi kan ju dela 😀
Margareta,
23 luftiga, välplanerade kvm på Söder kanske lockar? Vi kan ju dela 😀
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 22:45skenet kan bedra =)
skenet kan bedra =)
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 22:47Håkan... verkar ju lockande MEN blir det inte liiiite väl crowded ??
Håkan... verkar ju lockande MEN blir det inte liiiite väl crowded ??
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 22:54Vi har ju kommit fram till att 23 kvm är stort!!
Vi har ju kommit fram till att 23 kvm är stort!!
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 23:06Margareta: Har 47 nyuppfräschade kvm i societetsskiktet 10 minuters promenad från centralstationen. En borätt på en Monopol-gata som är alldeles för fin för att visa på bild. Har gjort om köket idag och måste ha mingelkväll för "inbördes beundran"-gruppen
Margareta: Har 47 nyuppfräschade kvm i societetsskiktet 10 minuters promenad från centralstationen. En borätt på en Monopol-gata som är alldeles för fin för att visa på bild. Har gjort om köket idag och måste ha mingelkväll för "inbördes beundran"-gruppen
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 00:44Emelie: Jo det är inte omöjligt att man skall dit då.
Emelie: Jo det är inte omöjligt att man skall dit då.
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 07:16dennis...
Sex siffriga belopp har jag inga problem med 😉 ....vi ska nog lösa dethär ska du se...
.. är det Monaco eller Vegas vi pratar om 😉
dennis...
Sex siffriga belopp har jag inga problem med 😉 ....vi ska nog lösa dethär ska du se...
.. är det Monaco eller Vegas vi pratar om 😉
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 08:51Många olika storlekar på boendet, själv har jag en tvåa på 77kvm och ca 3m i tak.
Oavsett storlek tycker jag stora fönster gör skillnad.
Fast jag saknar balkong, någon som har en över?
Många olika storlekar på boendet, själv har jag en tvåa på 77kvm och ca 3m i tak.
Oavsett storlek tycker jag stora fönster gör skillnad.
Fast jag saknar balkong, någon som har en över?