Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 12:31pfff, det är allmän vetskap att fruntimmer är konstiga ju...man(dvs kvinnor) begriper sig inte på män och fruntimmer är konstiga...
Glasklart.
😉
pfff, det är allmän vetskap att fruntimmer är konstiga ju...man(dvs kvinnor) begriper sig inte på män och fruntimmer är konstiga...
Glasklart.
😉
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 12:52(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 12:54Håkan: Bättre kan du väl!? 😉
Håkan: Bättre kan du väl!? 😉
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 18:57äsch då dennis...jag som var i kalmar o kollade ironman förra veckan...vi hade ju kunnat inspekterat det 6siffriga objektet då... ;-).
Men zäta ...maten då...fixar du det....smala sängar fixar jag... 😉
äsch då dennis...jag som var i kalmar o kollade ironman förra veckan...vi hade ju kunnat inspekterat det 6siffriga objektet då... ;-).
Men zäta ...maten då...fixar du det....smala sängar fixar jag... 😉
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 23:17Margareta,
jag är grym på att svänga ihop en beanäääs i alla fall 😉
Margareta,
jag är grym på att svänga ihop en beanäääs i alla fall 😉
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 10:45Mina 70kvm under pågående renovering är väl förvisso inte störst på långa vägar, men planlösningen är bra och luftigt. Vad viktigare är så har jag 100mbit fiber 🙂
Mina 70kvm under pågående renovering är väl förvisso inte störst på långa vägar, men planlösningen är bra och luftigt. Vad viktigare är så har jag 100mbit fiber 🙂
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 10:47Andreas >> fiber (t+)
Andreas >> fiber (t+)
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 13:33Andreas, med ditt bredband vinner du med hästlängder! Jag har ett mobilt som suger här där jag bor!
Andreas, med ditt bredband vinner du med hästlängder! Jag har ett mobilt som suger här där jag bor!
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 13:39Jag har dubbelt upp av mobila bredband med... ett för laptopen och ett för telefonen 🙂
Jag har dubbelt upp av mobila bredband med... ett för laptopen och ett för telefonen 🙂
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 13:49åhåå, det är pluspoäng att 100/100 alltså, det har ju jag med... fast mindre lägenhet så det kanske inte spelar någon större roll?
åhåå, det är pluspoäng att 100/100 alltså, det har ju jag med... fast mindre lägenhet så det kanske inte spelar någon större roll?