Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 17:38Mobilt bredband suger vart man än bor.... 😀
Mobilt bredband suger vart man än bor.... 😀
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 17:42Robert, jag förstår att du inte testat 4G då (t+)
Robert, jag förstår att du inte testat 4G då (t+)
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 17:43Tror inte det klår fast lina ändå... Bor du i de tre kvarteren som har bra mottagning för 4g eller? 😉
Tror inte det klår fast lina ändå... Bor du i de tre kvarteren som har bra mottagning för 4g eller? 😉
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 17:47Det är lite fler än tre kvarter nu Robert.
http://telia4g.se/?page_id=36
Det är lite fler än tre kvarter nu Robert.
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 17:56Utan att ha tittat på den är min erfarenhet av leverantörernas egna täckningskartor väldig dåliga att visa den verkliga täckningen...
Edit: Nu när jag tittat så ser jag att det finns 4g i en en stad i detta land... Fantastiskt...
Utan att ha tittat på den är min erfarenhet av leverantörernas egna täckningskartor väldig dåliga att visa den verkliga täckningen...
Edit: Nu när jag tittat så ser jag att det finns 4g i en en stad i detta land... Fantastiskt...
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 18:48Sessan här: Jag vill presentera Emma se tidigare inlägg på sid 89!
Nu mer är hon singel som söker någon som kan lämna ett soffbord efter sig 😉
Emma är en väldigt go tjej som flytt skåneland för lite nordligare breddgrader. Hon började med att fly til
Sessan här: Jag vill presentera Emma se tidigare inlägg på sid 89!
Nu mer är hon singel som söker någon som kan lämna ett soffbord efter sig 😉
Emma är en väldigt go tjej som flytt skåneland för lite nordligare breddgrader. Hon började med att fly til
Quote from Rasmus Olsson on 9 August 2010, 18:50Hej Emma, det är jag som är Håkan Zäta!
Hej Emma, det är jag som är Håkan Zäta!
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 19:01Hälsa Emma att hon är välkommen till träsket 🙂
Hälsa Emma att hon är välkommen till träsket 🙂
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 19:03Linda: Det ska jag göra!
Ska tvinga in henne lite senare så hon får börja hänga här och härja.
Just nu gör hon vår mat och pratar med sin kompis Åsa som precis kommit ned från huvudstaden.
Linda: Det ska jag göra!
Ska tvinga in henne lite senare så hon får börja hänga här och härja.
Just nu gör hon vår mat och pratar med sin kompis Åsa som precis kommit ned från huvudstaden.
Quote from ellen olsson on 9 August 2010, 19:11Emma finns bara i fantasin,
men hon är fin,
tycker Kalle!
🙂
Emma finns bara i fantasin,
men hon är fin,
tycker Kalle!
🙂