Quote from ellen olsson on 11 August 2010, 23:05Välkommen Frida!
Välkommen Frida!
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 23:06Välkommen Frida! 😀
Välkommen Frida! 😀
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 23:11Välkommen Frida! Stövlar på och knöka ner dig i vårt singelträsk. Tror att någon (Fredrik var det väl?!) bjuder på bubbel 🙂
Välkommen Frida! Stövlar på och knöka ner dig i vårt singelträsk. Tror att någon (Fredrik var det väl?!) bjuder på bubbel 🙂
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 23:14Oj vad härliga ni är som hälsar mig välkommen=)
Jaså, bubbel? Det är ju gott!
Oj vad härliga ni är som hälsar mig välkommen=)
Jaså, bubbel? Det är ju gott!
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 23:20Jag hittade en flaska *sträcker fram ett glas bubbel*
Jag hittade en flaska *sträcker fram ett glas bubbel*
Quote from Rasmus Olsson on 11 August 2010, 23:36Bubbel har jag inget med bara 10 flaskor whisky och sex flaskor absinth.
Bubbel har jag inget med bara 10 flaskor whisky och sex flaskor absinth.
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 23:42Bruse: Tanken var att välkomna henne, inte supa henne redlös! Eller har du redan en plan? 😉
Bruse: Tanken var att välkomna henne, inte supa henne redlös! Eller har du redan en plan? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 11 August 2010, 23:43Jag har alltid en plan. För dig med.
Jag har alltid en plan. För dig med.
Quote from ellen olsson on 11 August 2010, 23:49*häller upp lite Champagne*
*häller upp lite Champagne*
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 23:50Hmm, vet inte om jag ska bli rädd... *springer och gömmer mig bakom Nina för säkerhets skull*
EDIT: För Bruse alltså
Hmm, vet inte om jag ska bli rädd... *springer och gömmer mig bakom Nina för säkerhets skull*
EDIT: För Bruse alltså