Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 07:37Frida tro dem inte =) vi är inte knäppa bara inte normativa 😀
men helt underbara alltihopa=)
Frida tro dem inte =) vi är inte knäppa bara inte normativa 😀
men helt underbara alltihopa=)
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 07:44Välkommen Frida, ska vi hångla?
Vadå? Det funkade för Jessie? Värt ett försök.
Välkommen Frida, ska vi hångla?
Vadå? Det funkade för Jessie? Värt ett försök.
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 07:58Välkommen Frida !! SEr att du redan har stövlarna på dig och har fått dubblet ?? upp med bubbel... Bara att ta emot och le !
Som sagt har man inte en skruv lös innan man kliver in här så har man det med all säkerhet väldigt snart. Om inte annat för att s
Välkommen Frida !! SEr att du redan har stövlarna på dig och har fått dubblet ?? upp med bubbel... Bara att ta emot och le !
Som sagt har man inte en skruv lös innan man kliver in här så har man det med all säkerhet väldigt snart. Om inte annat för att s
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 07:59Bra där henrik.
Bra där henrik.
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 08:39Willkommen bei uns!
Willkommen bei uns!
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 09:54Henrik: (t+)
(kan också tillägga till min tidigare historia att EGENTLIGEN sa jag bara "öh, ska vi hångla" till "den där dalmasen" som ett tänkt exempel efter att en nykomling på den sidan ställt den klassiska frågan: Hur får jag någon att prata med här
Henrik: (t+)
(kan också tillägga till min tidigare historia att EGENTLIGEN sa jag bara "öh, ska vi hångla" till "den där dalmasen" som ett tänkt exempel efter att en nykomling på den sidan ställt den klassiska frågan: Hur får jag någon att prata med här
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 10:07Micke, har du alzheimers? 😉 Jag är ganska säker på att du redan välkomnat mig en gång... Fast... man kan ju aldrig vara säker. 😉
Micke, har du alzheimers? 😉 Jag är ganska säker på att du redan välkomnat mig en gång... Fast... man kan ju aldrig vara säker. 😉
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 10:09Snuskis >> Misstänker light varianten .... 🙁
Snuskis >> Misstänker light varianten .... 🙁
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 11:10det är ingen fara om ni känner att ni håller på att bli knäppa, det finns ju en läkare på plats. Eller en farbror Doktorn i alla fall *leeeeeeeeeer*
EDIT: Hej och välkomna alla nya, förresten 😉
det är ingen fara om ni känner att ni håller på att bli knäppa, det finns ju en läkare på plats. Eller en farbror Doktorn i alla fall *leeeeeeeeeer*
EDIT: Hej och välkomna alla nya, förresten 😉
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 11:13Snuskis >> Sen kan det ju bero på brist på sömn ........ 😉
Snuskis >> Sen kan det ju bero på brist på sömn ........ 😉