Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 11:14Hahahahahaha ZÄTA! Se så, nu ska farbror vara snäll och vända om och gå in i sin cell självmant innan vi andra tvingas ta på dig tvångströjan 😉
Välkommen alla nya till det här träsket som jag en gång i tiden började benämna detta när jag varit här låååå
Hahahahahaha ZÄTA! Se så, nu ska farbror vara snäll och vända om och gå in i sin cell självmant innan vi andra tvingas ta på dig tvångströjan 😉
Välkommen alla nya till det här träsket som jag en gång i tiden började benämna detta när jag varit här låååå
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 11:25Sessan: Vaddå? Menar du att Håkan inte är doktor på riktigt!!?? (#) *gör en mental notering om att ignorera alla eventuella kallelser till läkarundersökningar*
Håkan: Följ med männen i de vita rockarna, de vill ge dig en kramtröja i present!
Sessan: Vaddå? Menar du att Håkan inte är doktor på riktigt!!?? (#) *gör en mental notering om att ignorera alla eventuella kallelser till läkarundersökningar*
Håkan: Följ med männen i de vita rockarna, de vill ge dig en kramtröja i present!
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 12:41Micke, jag är i alla fall heeelt oskyldig till din sömnbrist! 😉 Har du något att berätta kanske? 😉 😉 😉
Micke, jag är i alla fall heeelt oskyldig till din sömnbrist! 😉 Har du något att berätta kanske? 😉 😉 😉
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 12:46Snuskis >> Inte mer än att man är snäll mot sina vänner och håller sig vaken halva natten för att hjälpa dem med deras laptops som har drabbats av trojan och virus... Fast så kan det ju gå när man inte har koll på sitt antivirus program 😉
Snuskis >> Inte mer än att man är snäll mot sina vänner och håller sig vaken halva natten för att hjälpa dem med deras laptops som har drabbats av trojan och virus... Fast så kan det ju gå när man inte har koll på sitt antivirus program 😉
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 12:52*visslar oskyldigt* Jag fick då inget virus eller trojor inatt! (H) Alltså kan det inte vara mitt fel att du inte sovit. Så VAD gjorde du inatt?? Hm? Hm? 😉
*visslar oskyldigt* Jag fick då inget virus eller trojor inatt! (H) Alltså kan det inte vara mitt fel att du inte sovit. Så VAD gjorde du inatt?? Hm? Hm? 😉
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 12:56BILD:http://aleegold.com/trojan22count.jpg
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 12:59Snuskis >> Inatt så var det ju finalen av HK 😀 Så det vart inte så farligt sent, har varit med om värre men något säger mig att min kropp inte skulel ha något emot en till två timmars sömn nu på en gång
Snuskis >> Inatt så var det ju finalen av HK 😀 Så det vart inte så farligt sent, har varit med om värre men något säger mig att min kropp inte skulel ha något emot en till två timmars sömn nu på en gång
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 12:59jojojoooo, jag är såklart en riktig läkare, jag är gammal studiepolare med Littorin på Fairfax University, serrni tjejjer, så det här är finfina grejjor.
Det är bara att klä av sig bakom skärmen och varsågod att ligga ner på britsen så lovar Dr. Love att
jojojoooo, jag är såklart en riktig läkare, jag är gammal studiepolare med Littorin på Fairfax University, serrni tjejjer, så det här är finfina grejjor.
Det är bara att klä av sig bakom skärmen och varsågod att ligga ner på britsen så lovar Dr. Love att
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 13:06Dr Z: http://www.youtube.com/watch?v=IDTE8DpkKE4
Magnus: Om det där är kondomer behöver jag inga. (#)
Micke: Vad är HK???
Dr Z: http://www.youtube.com/watch?v=IDTE8DpkKE4
Magnus: Om det där är kondomer behöver jag inga. (#)
Micke: Vad är HK???
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 13:09Snuskis >> Hells Kitchen 😀 Säsong 07 :D(H:)
Snuskis >> Hells Kitchen 😀 Säsong 07 :D(H:)