Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 19:36Tack Bruse 🙂
Den stora bakbilagan.... Något recept du önskar - delar gärna med mig 😉
Tack Bruse 🙂
Den stora bakbilagan.... Något recept du önskar - delar gärna med mig 😉
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 19:37Välkommen Lina! hm löparknä (#) inget roligt.. bara att vila, stretcha
under tiden kan du ju ge lite tips till en helt förvirrad person i köket 🙂
Välkommen Lina! hm löparknä (#) inget roligt.. bara att vila, stretcha
under tiden kan du ju ge lite tips till en helt förvirrad person i köket 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 13 August 2010, 19:42Åh, delar du med dig av din bakbilaga redan så här med en gång. Ska vi inte lära känna varandra först tycker du?
Åh, delar du med dig av din bakbilaga redan så här med en gång. Ska vi inte lära känna varandra först tycker du?
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 19:44Välkommen Lina!!
Välkommen Lina!!
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 19:44Lina >> Välkommen !!
På med stövlarna och hoppa ner i soffan, normalt så skulle Fredrik ha kommit med bubbel men han är dessvärre ute och paddlar idag.
Så du får hålla dig till tåls så länge
Lina >> Välkommen !!
På med stövlarna och hoppa ner i soffan, normalt så skulle Fredrik ha kommit med bubbel men han är dessvärre ute och paddlar idag.
Så du får hålla dig till tåls så länge
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 19:46Välkommen i singelträsket Lina
🙂
Välkommen i singelträsket Lina
🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 19:53Joel: Ja, löparknä, inget roligt - tro mig, stretchar som en tok 🙂 Är du verkligen helt förvirrad i köket?!?
Bruse: vi borde nog lära känna varandra lite först....haha. Är lite ovan vid ordvitsar (eller vad vi nu ska kalla dina små luriga kommentarer)
Joel: Ja, löparknä, inget roligt - tro mig, stretchar som en tok 🙂 Är du verkligen helt förvirrad i köket?!?
Bruse: vi borde nog lära känna varandra lite först....haha. Är lite ovan vid ordvitsar (eller vad vi nu ska kalla dina små luriga kommentarer)
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 20:07Välkommen Lina, hoppas du kommer att trivas (men inte för bra) 😉
Välkommen Lina, hoppas du kommer att trivas (men inte för bra) 😉
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 20:11Lina >> Duger vitt vin och russian ?? Tills Fredrik kommer ?
Lina >> Duger vitt vin och russian ?? Tills Fredrik kommer ?
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 20:21Kommer nog att trivas här Robert, men hur bra återstår att se.... 😉 So far so good!
Sitter här med lite rött... Llite vitt är ALLTID gott Fredrik - mixen med russian är dock något nytt.... Men, jag är inte den som är den, hihi
Kommer nog att trivas här Robert, men hur bra återstår att se.... 😉 So far so good!
Sitter här med lite rött... Llite vitt är ALLTID gott Fredrik - mixen med russian är dock något nytt.... Men, jag är inte den som är den, hihi